Tuesday, July 15, 2008

What a wonderfull world


Oh, hiba...... memang waktu ini kaulah temanku. Memang hiba tul aku rasa bila dengar lagu HUJAN nih. Rasa cam nak nangis pun ader. Ntah la. Aku nih memang cepat terasa kot. Tak pun memang jiwa lembut sgt. senag nak sedih, senang nak nangis. Semalam adalah hari yang sgt sibuk aku rasa. Langsung takder masa nak rehat. Dari masuk keje sampailah balik umah. Masuk court pkul 9am kuar pkul 2pm. Langsung takder rehat. Langsung takder cigarette break. Keje terus. Memang halal gaji smalam. It was a good day. Pas aku abis kes, trus blik bilik. Nak salin baju ngan siap2 nak makan ngan ayang. Jeng jeng jeng..... Ader sepucuk surat dari putrajaya kat atas meja. Surat aper plak nih? Nampak cam formal sgt2. Dah 6 tahun aku keje tak pernah plak aku terima surat cam gini. Formal sgt. surat tunjuk sebab tuh bnyk r. Tangan gigil gak nak bukak. Takut surat transfer plak. Aku malas nak pindah2 nih. susah. Rupa2nyer surat Anugerah Khidmat Cemerlang. Wow! Camana aku bleh dapt nih? Saktinyer. Aku bukannyer Rajin sgt pun. Tapi thanks alot boss. Thanks bebyk. Rasa smua penat keje tadi hilang trus. pipi pun rasa lenguh sgt dek senyum tak henti2. Rasa berbaloi penat lelah aku buat keje. Ader gak org yg appreciate. Thanks seribu kali lagi. Ingatnyer mlm baru nak cakap kat ayang. Baru nak celebret. Makan tomyam ke KFC ke. Tp, mlm tadi kol tak dpt. Sms tak dpt. Aku dah jadi mengelabah. Nak cari kat mana pun tak tau. Pegi umah takder. Pegi tempat2 yg slalu lepak takder. Nak jln jauh2 sgt aku tak tau jln. So aku blik je r kat umah. Tunggu sampai dia kol. Aku tak kesah dia nak gi mana. Asalkan aku tau takpe. Takder r risau sgt. aku dah memang ader pengalaman cari org hilang nih. Skarang ayang aku plak yg hilang. Ntah la. Pkul 2 lebih aku tido. What a perfect ending to a perfect day.

0 Comments: