Thursday, July 10, 2008

Hari Khamis Yang Cerah


Selamat hari Khamis di ucapkan utk kengkawan semua. Tak kira di mana anda berada. Tak kiralah samada anda ni seorang yg berada atau tidak. Slamat hari Khamis juga ditujukan utk smua kengkawan yg sedang bertungkus lumus membuat kerja (klu tengah baca post ni maknanyer tak buat keje la). Hari Khamis yg cerah lagi ceria. Utk pengetahuan kengkawan smua hari ini aku tak masuk court panggil kes sbab aku kena buat statistik. Tuh yg bleh mengulat sekejap tuh. Sebab sibuk yg sesagt sampai paper pun aku tak sempat nak baca lagi nih. Tapi sbenarnye aku dah bleh agak dan teka apa yg akan memenuhkan muka paper2 yg akan aku baca skejap lagi. mesti citer pasal MP2 yg lantang bersuara dan berita pasal sontot menyontot bontot ( bak kata Kuchala) yg sememangnye tengah hangat dibualkan. Aku maleh nak pikir bebanyak. Maleh nak pikir secara lebih mendalam. Klu dah tau kena sontot, nape tak repot awal2. Nak tunggu aper? Ntah la. maleh nak komen bebnyak nanti aku plak hilang cam Bala & family. Sebenarnye aku nak luahkan perasaan je. Aku pun bnyk gak masalah tp bukan masalah sontot r. Just masalah dlm kehidupan dan percintaan. Tp yg aku tau aku dah buat pilihan yg betul dan aku akan tetap ngan pendirian aku. Cuma aku harap org lain bleh terima pilihan aku. Klu tak terima pun tlg diam r. Sorry...... Dah melalut plak nih. Just want to release all the tension that's been building inside may head. Lama2 bleh jadi "insane in the brain, insane in the membrane" bak kata Cypress Hill. Akhir kata majulah blogger utk negara and live life to the fullest.

2 Comments:

@xiM said...

uiks tak masuk court yer arinih...bimbang jugak kan ngan senario politik negara yang makin parah dan bangang...ngan isu bunuh nyer...isu sontot nyer..heeeeshh...ni sumer dah kira hal peribadi diorang,bukan ker lagi baik depa duk semeja then berbincang camana nak kasi rakyat dapat kehidupan yang lagi baik...ni tidak,sibuk nak save theiR ASS jer...pening..pening..

haaaa tang bab percintaan tuh macam menarik jer...yer betul tuh...hidup kita adalaha pilihan kita so watper nak ikut pandangan org lain kan.....bak kata nabil,lu pikir la sendirik...hehe

peace!!

Najib Ariyan Ali Basha said...

Court?? halamak ini jawatan paling kritikal kat semua negara, kalau ada kerosakkan di sana sini mungkin boleh cover jugak atau betulkan.. tapi kalau court dah rosak.. abislah rakyat... harapa harap u tak merosakkan court tu yer