Saturday, July 19, 2008

Diablo 3




Salam pagi sabtu utk smua. Pagi nih aku dpt kol dari kawn lama aku masa kat UM dulu. Pkul 8.30 dia kol. "Zo, Zo? Ko tengah tido ke?" . "Memang r. Yg ko kol aku pagi2 buta nih nape?" tanya aku plak rasa nak marah. "Zo ada berita baik". Aku pun trus r bangun dan tetiba je rasa segar semacam. Berita baik di pagi hari adalah amat2 di aluakan. "Ko ni nape?" tanya aku lagi. "Diablo 3 dah kuar!!!!!!!!!!!!!!!! Yahoooooooooooooo!!!!!!!!!!". Pas tuh dia trus tutup tepon. Biar betul mamat nih. Setau aku Blizzard dah tak wat Diablo dah. Aku pun trus bukak laptop surf Diablo kat search box. And to my surprise and greatest joy kuar lah nama Diablo 3 kat situ. Yahooooooooooooo!!!!!!!! aku plak jerit. The best RPG game ever created dah kuar sequel yg ke3. Best nyer. Pikiran aku trus melayang mengingatkn saat2 aku masa di kolej dulu. Sanggup tak gi kelas ngan kuar dari bilik untuk menghabiskan satu chapter act jer. Best sgt game nih. Tak sabar sungguh nak dptkan copy aku sendiri. Takpr, nanti pas tengok Batman, aku nak singgah kedai PC Game jap. Hu hu hu hu. Bestnyer.

0 Comments: