Friday, July 25, 2008

a very good friday....hopefully

A good friday to all my friends and fellow bloggers out there. Pekabor? Baik? Dah makan? Harap2 smuanyer dlm keadaan baik2 je ari nih. Aku ari nih sihat sejahtera sahaja. Tapi kat opis ramai lak org yg MC. Smua claim demam. Takpe r. Aku dah demam dah kelmarin. Pagi tadi aku dengar satu lagu lama ni. Apo Nak Di Kato dari Blues Gang. Bila di hayati btul2 rasa tersentak dan terharu dan insaf lak jadinyer. Betul kata Ito. Apo nak dikato. Klu dah itu nasib kita, itu yg telah tertulis dan dijanji, itulah jadinyer. Jgn mengeluh. Aku pun dulu cite2 nak jadi ahli Bomba tapi jadi gak jurubahasa. Best gak. Dapat jumpa Ayang aku slalu. Hehehehehe.......... Ok lah. Aku nak layan Long Call jap. I luv all of u. Thanks for everything. Thanks for being my friend.

3 Comments:

Mr Din said...

friday ari ni x bape bgs utk aku. banyak keje nk kena siapkan huhu..

bozzobattousai said...

din,
takpe, siapkan keje dulu baru berblog

axim said...

erkkk arini dah hari ahad lor..haha