Friday, July 18, 2008

Cerita Boboi

Salam wat smua. Ni sayer nak citer sket pasal kucing kesayangan sayer. Name dia Boboi. Jantan. Umur 4 tahun 2 bulan. Makanan kegemarannyer ikan rebus. Tapi kena rebus ikan yg lain2 setiap hari. Ikan sama dia taknak. Tengok pun taknak.


Boi tengah lepak kat tingkap tengok awek lalu.


Boi tengah tido kat Piller (nama bantal bentuk caterpillar tuh)
Boi atas kotak kasut.


Utk pengetahuan member smua, Boi memang suke ngan kotak. Ntahla. Aku pun tak paham. Pantang ader kotak baru mesti dia nak masuk. Klu tak muat pun dimuat2kan jugak. Beranak dlm kotak kot.
Boi atas beg laptop

Sbenarnyer gambar nih aku amik masa dia tengah tunjuk perasaan tak dpt tido atas laptop. Satu laptop aku dah jahanam dah. Klu nak tido je takpe, nih dia siap cakar smua cukup. Kena marah tuh yg tunjuk perasaan tuh. Trus merajuk tido atas beg pun jadilah.

1 Comment:

axim said...

gumuknyer si boboi nih..