Wednesday, July 16, 2008

Slamat Hari Rabu


Slamat Hari Rabu aku ucapkan utk smua kengkawan. Slamat bekerje utk yg tengah kerja dan slamat bercuti utk yg tengah cuti la. Utk yg tengah mengulat baca entry nih pun diucapkan slamat mengulat. Ari nih aku dtg opis trus dengar budak kecik menangis. Kuat giler. apala punyer parents. Klu nak berebut anak pun jgn la rebut cam bola rugby. Buat la dlm court cam org lain. Ini tidak, gi tarik tangan budak tuh sampai terseliuh. Happarah! smalam utk pengetahuan kengkawan sume aku gi tengok Hellboy 2 ngan ayang. Best gak. Tapi aku dah bleh agak dah jln citernyer. Part yg paling best masa Red lawan ngan raksaksa pokok tuh. Memang menarik. Aku memang suke wayang yg bnyk pakai CGI ni. Klu masa aku kecik dulu memang tak terfikir pun akan ada wayang cam gini. Paling best pun Star Wars. Tapi film skarang nih everything is possible. Klu dah bleh wat Transformer life action tuh memang dah hebat la. I can't wait to see another movie in this genre. Walau camanapun, aku nak ucapkan slamat hari Rabu skali lagi. Hujung minggu jom kita tengok Dark Knight reramai.

2 Comments:

axim said...

Selamat hari rabu yer abang...Tahniah atas anugerah Khidmat Cemerlang yang di perolehi!!

Keep up da good job!!

bozzobattousai said...

thanks....