Friday, July 25, 2008

Jangan Mandi Telanjang

* ini skadar gambar hiasan. Aku pakai sluar ni tau.

Seorang gadis berjalan di sebuah kawasan dusun. Tiba-tiba dia bertemu sebuah kolam. Lalu dia segera menanggalkan pakaian dan bersedia untuk terjun.

Tiba-tiba pemilik dusun itu muncul dan menjerit dari tempat persembunyiannya, 'Wahai Cik Adik! Tak dibenarkan berenanglah! Cik Adik tidak dibenarkan berenang dalam kolam ni!'

Gadis tersebut tergesa-gesa mengambil pakaiannya. 'Kenapa tak larang saya sejak tadi, sebelum saya menanggalkan pakaian?' soal gadis tersebut.

'Memanglah, kat sini tak dibenarkan berenang, tetapi Cik Adik tak dilarang untuk tanggalkan pakaian,' jawab pemilik dusun dengan selamba.
------------ --------- --------- --------- --------- --- ------------ --------- ---------
MORAL: Jangan mandi telanjang..

2 Comments:

Beruang Madu said...

Kureng hajar punya orang dusun... tu nak ngambik kesempatan lah tu... hahahahaha apa pun memang kelakar... suka suka suka

axim said...

erkkk saper tuh dalam kolam reanng tuh....macam ku kenal jek..kahkah...

kelakor la citer nih....tu la,len kali kalau nak mandi paling kurang pakai ler spender yek kawan kawan kalau tak moo malu macam gadis di dusun itu..

kahkahkahkahkahkah