Sunday, July 27, 2008

Ini la projek aku minggu lepas

Dua bijik laptop yg sedang aku install OS dan program2. Setiap hari sepanjang minggu lepas aku buat keje ni je la. Penat jugak. Tolong kawan je pun. Klu wat bisnes mesti aku dah loaded dah.


Boboi yg tak mahu ketinggalan utk ikut menyibuk. Ni baru lepas kena marah ni pasal nak panjat atas laptop. Tu yg merajuk tuh. Kesian plak aku tengok.

Laptop FTEC yg telah siap di install ngan windows vista ultimate.

Laptop Acer yg telah siap di install ngan windows vista dan program2 lain. Stelah bertungkus lumus menginstall akhirnya siap gak 2 laptop nih. Skarang dah pun dikembalikan kepada its rightfull owner.

3 Comments:

@xiM said...

macam kenal jer laptop last tuh..haha

Mr Din said...

ko install vista ultra tu ori software ke?

bozzobattousai said...

mr din,
orila, ini laptop baru.