Thursday, April 30, 2009

Fully Made of White Gold

FULLY BUILT IN WHITE GOLD Body (Abu Dhabi registration)
Just think of where the profits go when you next refill your fuel tank!

Good to know they are being used for something worthwhile, huh?


Kat negara kita nih kecoh pasal nak hulurkan bantuan ke Palestin dan negara2 arab yg lain. Pak arab kat sana senang-senang je habiskan duit buat benda-benda tak berfaedah. Klu jual keta nih bozzo rasa bleh bagi makan utk 100 family yg rumah diaorg kena bom utk setahun. Membazir sungguh.

8 Comments:

kayteeze said...

Adoi mak !!

Macam tu pun ada ke ??

Hmm....memang betul2 mereka yang kaya tu buat dunia ni macam syurga, ek... he he...

Ad Rifza said...

Huh kalo Ad lah Ad tak habiskan duit camtu..baik bli umah ke kan..bleh gak dapat sewa ke utk jangka panjang..hehe..kete kan ada susutnilai..kalo emas putih pn sama ada naik turun gak....apa motif pak arab sebenarnya?..

Shitsurei shimashita said...

gilox2!!
kalo kat malaysia, ada org pakai keta gitu x leh keluar siang. silau ti org tak nampak..hehehehe!!

CATZ said...

wow.fully white gold??
perghhhhhhhhhhhh...
enjin pun gold gak kewww..
kayanyaaaaa.....
bak le aku barang 2-3 juta RM kannn

@xiM said...

orang da banyak duit tak taw nak watper lagi macam tu lah..isshhh

bozzobattousai said...

kak tie,
org kaya memang gitu...

===================================
ad rifza,
mptif nak menunjuk la tuh...

===================================
shimashita,
klu jumpa kat tepi jln dpt curik side mirror pun jadilah...

===================================
catz,
bozzo pon nak gak 2-3 juta...

===================================
axim,
duit dah berlebih2 sgt kot...

en_me said...

takpe bro, me dapat pakai yg takdok white gold pun oke perghhh.. ikiki

.::WaNiE::. said...

gilaa !!