Tuesday, April 28, 2009

Aku Rindu

Apa yang terjadi di dalam hatiku
Cinta mengalir sebening embun
Aku rindu desah suaramu
Berdebar saat ku dekatmu
Hingga tiada satu kata yang bisa ku ucapkan
Sejuta impian...sejuta harapan

Kupeluk dirimu
Ku belai wajahmu dengan getar jariku
Deru nafas memacu jantungku
Ciuman manis itu masih terasa
Membekas di bibirku belum terhapus
Masih ku inginkan...ku rindukan

Tak kan ku sesali
Masih disini untuk setia
Selama cinta terus bergulir
Hasrat pun ingin terus bersama
Secerianya sinar mentari dan cahaya rembulan
Nikmati manis kata asmara

Terima kasih Cinta...
Aku ingat dan kenang slalu
Tempat terakhir dan bonus ultahmu
Kan jadi memori indah
Sepanjang hidupku

ps: via email from datin's group. kudos to the writter.

10 Comments:

Ad Rifza said...

Wahhh sudah ada melankolik entri kah?..hehehe

kayteeze said...

Amboi.....

Sejak bila pulak jadi jiwang ni ??

Mana pulak perginya Ayang ??

Waaakakakakaaa.............

bozzobattousai said...

ad rifza,
skali skala nak jugak melankolik sket2....

===================================
kak tie,
ayang ada...terasa nak jiwang plak...takpe kan?

en_me said...

jiwangnnyerr abang bozzo tewww.. ahaks

bozzobattousai said...

pulau dewata,
slamat datang...

=====================================
en me,
jiwang sket2 je....

Suzi said...

jiwangnya...
rindu sapa lagi ni...
ayang kan dekat je...
tapi tak salah sesekali melayan persaan....kan?

DrSam said...

berbunga-bunga nukilan kali ni.

bozzobattousai said...

kak suzi,
klu tak jiwang kat ayang bozzo kat saper lagi....

===================================
DrSam,
berbunga tapi bozzo bukan mat bunga...

ayang ati said...

part yang kaler biru tu macam lain macam je.....
rindukan "si dia" ke?
hmmmm....

bozzobattousai said...

ayang,
si dia tuh ayang le...sape lagi....