Wednesday, April 1, 2009

Kat mana 2 pon bleh landing....

Ini gambar kucing bozzo. Nama dia BOBOI. Nakal yg amat. Tak bleh tengok org nak lepak2 atau nak buat kerja mesti nak menyebok. Tengok r tuh. Tengah bozzo nak berblog ngan berfacebook tuh la dia nak mengada tido kat sebelah.Bila marah je terus merajuk. Tapi bukan lari jauh pon. Masuk dlm almari je. Atas baju2 bozzo tuh la dia nak landing gak. Dia tau tuh bozzo amik gambor dia tuh yg tutup muka tuh. Flash terang sgt kot.

9 Comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

besh gilerr jadik kucing..ley landing mane2 pown....

bozzobattousai said...

princess n,
bukan stakat landing je...buat nakal pon org tak marah...

SyazReA said...

huhu..manjernyer kucing ni...
geram plak rase..hehe

chimera said...

uih... tau pulak dia malu yan org nak ambik gambar dia tutup muka...

@xiM said...

awat kak tie pun ada kucing skarang nih??cepat cakapppppp!!!

Shitsurei shimashita said...

cayok lah mr. kucing. ngatuk sgt yer?

ayang ati said...

nanti ling WAJIB masukkan cite CIKI lak. WAJIB tau. Entry khas untuk CIKI. Sekali lagi diulang, WAJIB.

Suzi said...

lahai BOBOI malu2 kucing pulak....

CATZ said...

alahai tomei-tomeiiiii..
best ek jadi miow..kat mana2 je bleh landing...wah..siap tutup2 muka tu..ke ke ke....
agaknya dia ckp."NO CAMERA PLISS!!"
hahaha