Monday, April 20, 2009

2 gambar 2 cerita

Korang tengok r gambar kat atas nih...
Sorang selebriti tv...
Sorang selebriti di atas bukit...
Sorang melayu...
Sorang cina...
Sorang senyap tanpa berita...
Sorang jadi isu besar gila...

Pada pendapat aku yg berfikiran cetek nih, sorang cina yg kat bawah tuh jadi isu pasal nampak ketiak kot...ntah la...semalam masa aku jalan2 kat carefour berlambak aku tengok amoi cina seksi yg menunjukkan lebih dari ketiak...ntahla...

Pada pengalaman aku yg sejengkal nih tak pernah plak aku tengok pompuan melayu berposing bertuala cam tuh...ntah la...mungkin aku yg cetek dan tak seberapa jengkal nih je kot yg perasan gitu...

5 Comments:

Shitsurei shimashita said...

same story a.k.a double standard.
agak2nya gimana media nak counter semua ni termasuk yg da punya kuasa ttg hal ni.

ddyana said...

biasa lah..dunia ni mana penah adil..emmm

:: p R i n c E s S _ N :: said...

agknyerr sbb tu r die nk cerai gn laki die kot c zakiah ni..

.::WaNiE::. said...

hoi hoi salah ni ko karang kene tahan akta hasutan karangggg hahahaha

bozzobattousai said...

shimashita,
kmemang sah double standard dan ada kepentingan lain...

===================================
yana,
keadilan pon tak adil....

===================================
princess N,
mungkin sebab tuh la kot...

===================================
wanie,
aku tak hasut ko suruh tengok pon...