Thursday, October 9, 2008

Minum ptg ngan DSAI


Hari Ini Dalam Sejarah.
Petang tadi aku tak turun lunch cam biasa. Aku cuma turun food court pkul 2 lebih utk lepak2 minum ngan ayang. Lagipun takde kes so boring r lepak kat dlm cubicle je. Tengah lepak2 tuh tiba2 satu rombongan lawyer turun mengerumuni seorang lelaki. Aku pun jenguk la. Eh eh. Itu bukan ke DSAI? Ye la, memang dia. Aku pun apa lagi trus luarkan fon dan snap2. Yang bestnya diaorg duk sebelah je ngan meja aku.

Aku: Bleh amik gambar tak Datuk Sri?
DSAI: Ambil lah (sambil tersenyum)

Aku sebenarnya nak sangat dtg ke meja diorg dan salam ngan Datuk Sri tapi tak berani. Bukan tak berani ngan diorg tapi tak berani takut2 ada pegawai nampak dan kena surat 'show cost'. Dah ramai dah member aku yg kena dan ada yg kena transfer 24jam hanya kerana satu salaman. Tengah dok asyik snap2 tuh seorang pembantu DSAI (bukan Mat Sumpah) datang ke meja kitaorg dan menghulurkan 2 gelas teh tarik. Aku cuba menolak sopan tapi dia letak juga. Arahan katanya. Minum je la. Bukan slalu dpt pun.


24 Comments:

pearl'E.J said...

wahhhh... siap belanja teh tarik lagik tu... bagus gak DSAI nih.. tak sombong..

bozzobattousai said...

kak ej,
memang tak sombong langsung, senyum memanjang.

Akak said...

Salam Bozzo...

waa bestlah DSAI belanja teh tarik, Bozzo teruknya sebab satu salaman dah kena surat tunjuk sebab...

bozzobattousai said...

akak,
dah memang kat court m'sia nih cam gitu nak wat camana

pRincESs_N said...

wahhh...da laa dpt jmpe...dpt amek gmbo...dblnje nyerr eh tarik ag...beshh r....

Keri AlHaj said...

hallamakkk... jelesnya... DSAI belanja tuuu...

Tie said...

Hmmm....bozzo teruja,ye..kak tie lebih teruja jika org yang kak tie rindu berada di depan mata..hu hu..

bozzobattousai said...

princess n,
memang best pon...

===================================
i-chimera,
sbenarnya dia blanja smua yg ada kat situ hari tuh...

===================================
kak tie,
org yg saya rindu memang dah slalu ada di depan saya.

Najib Ariyan Ali Basha said...

kesian lah member tu... salam jer pun dah kena show caused letter... ni bozzo tunggu jer lah show caused letter sebab minum teh tarik DSAI... hahahahahha

Mr Din said...

kalo aku salam dia agak2 terus lulus x permohonan transfer aku ke JB? haha...

.::WaNiE::. said...

cis kalau aku tau aku suh ko mintakkan otograp..huhuhu

klu jumpe lagi kem salam eh

bozzobattousai said...

abg bear,
bozzo pandai jaga line... he he he

===================================
din,
ko takan bleh transfer gi johor punya pasal org johor memang tak suka ko kah kah kah....

===================================
wanie,
klu aku jumpa lagi ptg nih aku kim salam...

cheryna zamrinor said...

waaaaaa....ade owang banje...cayaklah!tak masuk ISA kan kalo org banje? hehehe...

ita.itu said...

wah bestnye jumpa dia...napa ko x bergambar sebelah dia...best ek

bozzobattousai said...

cheryna,
tak masuk ISA tapi tak tau la klu kena angkat sumpah...

===================================
ita,
mana aku berani nak bergambar sbelah dia. nampak dek bos aku masak aku kena transfer 24jam

@xiM said...

suka la tu dapat jumpa DSAI..HEHE

teddi said...

hai singgah dibalas singah...
comment dibalas comment...
emm bgus lak dsai nie...
emm bgus nie kalau jadi pm dari dollah

bozzobattousai said...

axim,
hang lagi best gi vacation ngan awek he he he...

===================================
utopia,
aku pun sokong dia jadi PM

Unknown said...

tak bleh nak salam langsung eh..
smpai gitu skali ke..
isskkk..kejam tu..
pe lah..ntah pape je..

.::WaNiE::. said...

ko amik gambar ngn dia pasni bakal pm ke 6 datang cari ko suh ngaku ko kene liwat..hahahahhaa

LeannY said...

waaa..awat tak pergi bersalam n amik pic bersebelahan..bukan senang nak dpt moment mcm tu eak....org glamour kan

LediAgli said...

ishk ish.. ada mandrem dak kat dalam teh tu..

bozzobattousai said...

dayu,
dunia nih memang tempat yg kejam

===================================
wanie,
aku cakap la aku tak main sumpah2 nih he he he....

===================================
lediagli,
mandrem aku lagi kuat he he he...

Anonymous said...

surat 'show cost'

aku pon ada kenal sorang cekgu dah kena..
ceh..
apa da..
tu pon nak berkira..