Monday, October 13, 2008

cerita sabtu dan ahad

Ari sabtu lepas aku ngan ayang gi berjalan umah terbuka umah member2. Jem nak mampos satu KL.
Umah pertama yg kitaorg gi kat Wangsa Maju. Umah Yana member satu opis. Kat sana makan roti jala ngan nasik lemak. Mak dia buat nasik lemak 1st class.
Umah kedua kat Damansara plak. Umah Man member opis gak. Jem jugak. Sampai pun dah petang tapi Man suruh dtg gak. Dah member tuh dtg la.
Yg aku terkilan sket tak dpt gi umah Kuchalana. Sori bro. Aku memang nak gi sesgt. Tak sempat. Jln jem sesgt.
Gambar2 kat atas nih plak aku amik ari ahad. Semalam punyalah sibuk semua org wat open house tp ari nih sorg pun tak jemput. So aku ngan ayang decide utk gi tengok umah yg tengah renovate di Semenyih. Alang2 dah sampai sana kitaorg gi la dinner kat yankies hut. Kali nih dpt jugak kitaorg makan atas ran pasal org tak ramai sgt. Sambil tunggu makanan sempat berposing gak. Ceria tak?Ini le juadah kiaorg mlm nih.
Kitaorg order air nescafe tarik dan belimbing laici, sotong goreng tepung, kailan goreng bawang putih, pari bakar berempah dan siakap 3 rasa.
Main course siakap masak 3 rasa. Menarik tak?
Teman kitaorg kat atas ran. Manja sesgt miow nih. Teringin je aku nak colek bawak blik buat kawan Boboi.
Alhamdullillah. Settle jugak rezeki tuhan bagi.

Seperti entry aku yg lepas, aku puji tempat nih utk makanan yg sedap dan surrounding yg menarik.

25 Comments:

SyazReA said...

erm.. sedap.. sedap.. sedap...
da lama x mkn kt sana lg...

bozzobattousai said...

syazrea,
memang sedap pon....

pRincESs_N said...

bro...u duk mane..? sll ekk mkn kt yankees...pari brempah layann seyhh....

teddi said...

emm bro
emm sedabnye makan
banyak2 besenam tau
hehehe

Anonymous said...

sweetnye korang..
hehe..

lain kali makan2 ajak aku ok..

Suzi said...

rindunya nak makan kat luar...:(

.::WaNiE::. said...

wahwahwah...minggu ni ada open house lg tak?

Tie said...

Entry makan lagik! Jelesnya...nak tunggu hubby balik nak ajak makan kat luar lak..

Adam said...

hekhek! ;p apsal ku gelak lak? heheheh! selamat pagi encik omong!

Anonymous said...

mak kita mmg masak cedap.nasib x niaga..kalu x musti pemes...-yana-

bozzobattousai said...

princess n,
gue duk ampang tapi ada umah kat semenyih. so klu gi sana singgah r jap kat yankies.

===================================
utopia,
aku slalu senam la. kuak lentang atas katil hu hu hu...

===================================
menteil,
thanks bro, nanti kitaorg makan kat luar kitaorg ajak ko okeh.

bozzobattousai said...

kak suzi,
saya pun rindu tapi rindu kat ayang saya la...

===================================
wanie,
minggu nih aku free. hang nak jemput aku dtg umah ke?

===================================
kak tie,
jom makan kat luar reramai.

===================================
dakjaat,
slamat pagi kat ko jugak dakjaat.

bozzobattousai said...

yana,
suruh r mak ko meniaga. memang sedap pun nasik lemak tuh aku tak tipu.

Akak said...

Salam Bozzo...

Bestnya banyak jemputan open house, akak pun dapat jemputan tapi tak dapat nk pergo coz tak berapa sihat..

bozzobattousai said...

salam akak,
semoga cepat sembuh nanti bleh gi open house....

ita.itu said...

sdpnye aku ngk ko mkn...berselera lak aku..hehe

bozzobattousai said...

ita,
klu ada selera gi la makan. nanti bila dah tak lalu nak makan susah...

@xiM said...

wahhhh ceria betul gf abang tuh..kakak sapa tak taw..haha

bozzobattousai said...

axim,
kakak hang la...

pearl'E.J said...

uihhhhh.... pari bakar tuuuuuu..... bestttt!!!

hihihi.. meow tu baikk jerkk dok tunggukannn....

cheryna zamrinor said...

macam best jek siakap tiga rasa...aduhaii...mr bozzo...lenkali boleh bukak blog jalan2 cari makan:D

bozzobattousai said...

kak ej,
smua yg bakar2 kat sini best2 belaka... miow tuh nak ngenden pari bakar la tuh.

===================================
cheryna,
ingat2 pun memang nak bukak blog tentang makan2 tapi klu tengok org lain punya blog lagi dasyat makanan diaorg.

eedany said...

alhamdulillah...meow pun sure dapat bahagiannya kan?

Anonymous said...

hukhuk...dh lme x g yankies...
kalo g,mst slalu dpt dok kt pondok ats tu..
siakap 3 rse mmg d best la kt sne..nyum3..
1 more..gearbox soup..slurppp!!

CATZ said...

wah..ceria sungguh lah korang..
food pun sedap sampai licin yer..