Wednesday, October 8, 2008

kasut baru bozzo





Memperkenalkan kasut terbaru dlm koleksi kasut2 kerja bozzo. Hari nih aku nak cite sket tentang kerja gila aku wat smalam. Tengah hari smalam aku ajak r ayang gi lepak makan nasik goreng ayam mamak kat luar pasal kat food court makamah blom ada gerai yg bukak. So, pasal dah lama tak gi lepak makan kat Sungei Wang, kitaorg decide utk ke sana. Dah sampai je, kenalah jejalan dulu pasal food court SG kat tingkat atas skali. Tengah pusing2 tuh tersinggah plak satu kedai Bata kat tingkat 4.
Kedai Bata nih ada wat sale plak. 70% utk kasut2 terpilih. Halamak. Ini dah terpaksa singgah nih sbab aku memang nak cari satu kasut kerja baru pon. Tengok punya tengok ternampaklah kasut seperti gambar diatas. Timberland. Aku slalu pakai Hush Puppies je. Tengok pada harga asal takut aku.Lebih2 lagi lepas raya nih. Wallet nipis sgt. Tapi bila tengok harga pas diskaun tuh yg terkena tuh. Harga asal RM399 dan harga pas diskaun RM148. Separuh harga tuh.Trus try pakai dan trus tergoda. Trus beli dan trus blah pasal dah lapar sgt. Dah sampai opis baru terfikir yg gaji lambat lagi dan kewangan tengah runcing. Tapi pedulik hapa aku. Janji dapat kasut baru.

8 Comments:

Suzi said...

wah cantik kasur baru...
hubby akak cukup payah bila nak beli kasut..habis kedai satu ipoh gi tengok...kadang tunda berbulan2 cari yg berkenan...

Tie said...

Okey gak harganya tu..mmg berbaloi kalau beli masa sale..tapi kena tgk betul2..kadang2 ada yang tak kena sikit..

ita.itu said...

wah sungai wang aku suka..hehe..cantik siot kasut tuh..rega pun ok kan

bozzobattousai said...

kak suzi,
hubby akak nak akak yg belikan kot he he he...

=====================================
kak tie,
saya dah belek cukup2 dah. memang kena dan selesa dipakai. harga tuh yg menggoda sebenarnya....

bozzobattousai said...

ita,
kita sama2 memang kaki melepak kat sungei wang.... kah kah kah...klu nak lepak jgn lupa ajak aku....

.::WaNiE::. said...

apsal kasut laki mahal?????

bozzobattousai said...

wanie,
kasut laki mahal pasal kaki laki mahal lah kah kah kah...

pRincESs_N said...

vavava.....N sopim kasut...bozzo pon sopim gak...hihihhihi....untung gilerr...timberland dpt 70%...da r quality baguss.....untung2..memanggg bebaloi...