Wednesday, October 15, 2008

aqilah's birthday

Ini cerita minggu lepas. Punyalah sibuk sampai aku terlupa nak post. Ini cerita pasal birthday celebration anak sedara aku yang ke ntah. Tingkatan 1 berapa umur ye? Nama dia Aqilah Aimi. Tapi aku panggil dia Ayu je. Anak tunggal akak aku. Kitaorg celebret kat Studio 5 Ampang je.
Ini minuman yg kitaorg order. Nescafe tarik tuh utk aku dan Eben.
Gambar2 snap2.
Ini makanan yg Ayu makan. Apa nama aku tak tau.
Ini bihun tomyam Angah (abg ipar aku).
Akak aku makan kue tiaw goreng.
Satay ayam dan daging.
Mee hailam Eben.
Nasik goreng cendawan tambah ayam pilihan aku. Memang kenyang sungguh makan malam tuh. Bleh tahan gak sedapnya makan kat sini. Kengkadang tak sedap tapi nasib baik ari nih sedap.

6 Comments:

Unknown said...

aku uska tgk wijet kucing kat sidebar ko neh. weh ada gambo lain selain kucing?

aku rasa nak cilok neh hehehe blehhhhhhh tak

bozzobattousai said...

lindosh,
hang amikla...aku bagi free...

Akak said...

Salam Bozzo...

Happy Birthday (Belated) buat Aqilah, semuga dewasa kelak jadi anak/muslimah yg soleha & berjaya dlm kehidupan dunia & akhirat...

Meriahnya makanan, laparlah pulak..

bozzobattousai said...

akak,
saya pun tengah lapar...

teddi said...

emm mmg sedab hingga menjilat jari kaki...

bozzobattousai said...

utopia,
jilat jari tangan dah la....