Wednesday, October 15, 2008

Keluhan...

Keluhan Suami Terhadap Isteri

1.."Isteriku, Iktitraflah kelakianku"
2."Isteriku, Jagalah Rumahku"
3."Isteriku, Janganlah Leteri aku"
4."Isteriku, Fahamilah Perasaanku"
5."Isteriku, Berbincanglah dengan ku"
6."Isteriku, Hiasilah Dirimu"
7."Isteriku, Berlemah Lembutlah terhadapku"
8.."Isteriku, Hargailah pemberianku"
9."Isteriku, Janganlah Pilih Kasih Terhadap Anak-anak"
10."Isteriku, Jagalah Makan Minumku"
11."Isteriku, Jagalah pakaianku"
12."Isteriku , Didiklah Anak-Anakku"
13."Isteriku, Raikan Keluargaku"
14."Isteriku, Sembunyikanlah Kepintaran & Kelebihanmu"
15."Isteriku, Janganlah Membuang Masamu"
16."Isteriku, Janganlah Banyak Kerenah"
17."Isteriku, Patuhlah Kepadaku"
18."Isteriku, Janganlah Cemburu Buta"
19."Isteriku, Tunjukanlah sifat sabarmu"
20."Isteriku ,Iktiraflah Kepimpinanku"
21." Isteriku, Bantulah Kejayaan ku."
22"Isteriku, "Jadikan Anak2ku Insan Berakhlak mulia"
23."Isteriku, Permudahlan Penglibatan Sosial ku"
24."Isteriku, Janganlah Boros"
25."Isteriku, Hargailah Kejayaanku"
26"Isteriku, Galakkanlah Hobiku"
27."Isteriku, Suburkanlah Pembangunan Intelek ku"
28."Isteriku, Berjimat Cermatlah"
29."Isteriku, Berterus-terang dan Berkomunikasilah Denganku"
30."Isteriku, Janganlah Terlalu Mengawalku."

Keluhan Isteri Terhadap Suami

1. suamiku...bimbingla h keluargamu.. .
2. suamiku...janganler rileks aje...tolonglah sikit !!!
3. suamiku...jagalah matamu...
4. suamiku...jangan abaikan rumahtanggamu
5. suamiku...jangan balik kerja lambat sangat
6. suamiku...dengarlah rintihan hatiku....
7. suamiku...bertutur dengan lembutlah nganku...jangan main hentam kromo aje!!!
8. suamiku...setialah pada keluargamu.. ..
JANGAN CARI YANG LAIN!!!!
9. suamiku...bersabarl ah dengan kerenah anak-anakmu !!!
10.suamiku.. .ciumlah pipiku @ dahiku sebelum pergi kerja
11.suamiku.. .makan dan minumlah hidangan dari air tanganku. Jangan jeling aje dan nak komen aje.
12.suamiku.. .pujilah diriku dan jangan bandingkan diriku dengan orang lain!!!!

14 Comments:

LediAgli said...

tak baik keluh mengeluh.. hehehe

whitetulip said...

huiiihhh..ko tak adillah bozzo. keluhan suami banyak tul tapi keluhan isteri tak banyak. Aku tak pedulik. La ni, ko pi carik lagi keluhan isteri2 sedunia, biar sama ranking ngan keluhan suami tuh. aku tak pedulik!!ko wat n3 nanti ah!!!!!!

Tie said...

hi hi...nak tambah satu keluhan isteri...:-
Suamiku...selalulah bawaku pergi jenjalan dan shopping!!!

axim said...

haaaaa ni mesti dah tak sabar nak kawen ni...ayang....berhati hati lah!!haha

eedany said...

hehehe...

banyak betul yg si suami cakap dari isteri...mana aci!

:)

bozzobattousai said...

lediagli,
just nak lepaskan tensen jek....

===================================
whitetulip,
aku laki, so aku tau yg laki lah bnyk. yg pompuan nanti aku tanya ayang.

===================================
kak tie,
suami bawak gi shopping bukan keluhan...

===================================
axim,
nak kena tanya ayang r tengah berhati-hati ke tak?

===================================
eedany,
aci pun isteri gak tau...;p

:: p R i n c E s S _ N :: said...

vavava...nk suh pRincE_zA bace r nti...

bozzobattousai said...

princess n,
suruh jgn tak suruh...

lindosh said...

lalala

.::WaNiE::. said...

err..perkara pertama yang aku dpt conclude kan

tengok laki tu punye byk list dia..

tengok bab isteri sket jek..huhuhu

menteil said...

er.. ko dah kawin blom ek?
hehe

bozzobattousai said...

lindosh,
nape lalalala....

===================================
wanie,
aku laki so aku tau laki yg bnyk komplen hu hu hu...

===================================
menteil,
aku masih bujang tran tan tang...

Akak said...

Salam Bozzzo...

Ada2 jerr, nama pun manusia mesti ada yg tak puas hati so mengeluh lerr apa lagi..

bozzobattousai said...

akak,
he he he saje2 je...