Monday, November 3, 2008

Layan tag...

Aku baru ada masa nak jawab tag dari Ad Rifza nih.... penat gak rupanya nak jawab tag, cam game show moment of truth plak...


1) When first time you meet him/her?

* Kat dewan persidangan Mahkamah Persekutuan Jalan Raja( masa interview masuk keje)

2)what do you feel?

* Don't feel apa2 pon. Just tersentak jap je pasal nampak pompuan cantik( dlm hati berangan "klu jadi bini aku nih best gak").
3)what you feel right now?

* Rasa rindu sesagt pd ayang, rasa penat pasal baru balik keje dan rasa lenguh satu badan atas sebab2 yg tak dapat diceritakan disini....
4)if your enemy do anything that you hate, what you will do first?

* Biarkan dulu...hari pembalasan bila2 pon bleh...( Ganas jek bunyinye)
5)give 5 characters that have at you.....

* Tak suka diarah dan mengarah...
* Cemburu buta kdg2 (tak caya tanya ayang)...
* Ikhlas dan malas nak ungkit2( selalunya bab member hutang la)
* Loving and caring( tak caya tanya ayang gak...) kengkadang clueless gak
* Boros...duit memanjang je abis...
6) if he/her have broke your heart, what your action?

* Menangis kot...because i know that i will never broke hers
7) what character you like toward him/her?

* Ikhlas dan jujur...( ling tak kisah ayang berkawan ngan sape janji ling tau sape la...)
* Penyayang...( towards me only tau...)
* Ceria... ( i want to see that beautiful smile of yours always...)
8) who is the name of no.1?

Ayang r sape lagi... nama penuh nanti aku tulis atas kad jemputan...
9) if your lover become your enemies, is it you will hate him/her?

* It depends...klu enemies team bola lain2 takpe...
10) the most memorable thing he/her had done to you?

Mana bleh cite kat sini...budak2 bleh baca nanti....
11)the most thing that he/her have said to you?

Ling.............
12)no.7 boy or girl?

Kompom la girl...
13)who is no.9?

Klu dah namanya lover tuh mestila ayang...itu pon if...aku ngan ayang satu team ( aku paksa dia minat Liverpool)
14)to the person that always support to you?

* Terima kasih atas sokongan anda. Tanpa anda siapalah daku....
15)10 people to tag...

Ala.... takyah la....Aku malas nak tag2 org nih....

6 Comments:

.::WaNiE::. said...

ye adalah perbuatan yg amat baik dengan tidak mengetag org len..hihi

Tie said...

Beruntung sungguh ayang tu, ekk!!

teddi said...

emm bagus 1amalan yg terpuji apabila anda tidak mengtag org

bozzobattousai said...

wanie,
aku malas nak tag org...

=====================================
kak tie,
memang untung jadik ayang saya...

=====================================
utopia,
terpiji rupanya aku ni.. he heh he...

@xiM said...

memang kita enemy sampai bila bila la jawabnya...

Ad Rifza said...

Wahh tagged diee penuh dengan pic...pic yg menjawab..hehehe...Bagus2 semua jawaapan boleh diterima..Markah belum lagi sebab baru mid term test...tunggu final exam kay..ngeh3x