Thursday, November 20, 2008

Lan dah kawin...

Mula2 aku nak mintak maaf kat budak Lan nih pasal dah seminggu aku perap gambar2 dan cite dia. Sori. Aku bz sesgt( bz tido). Dah bising dah budak2 opis yg menjadi pmbaca setia cerita2 aku. Sori kat korang gak.
So, skarang mula cite kawin budak Lan nih. Budak Lan nih salah sorang dari member rapat aku yg kerja satu opis. Pada hari Ahad yg lepas dia telah berjaya menamatan zaman bujangnya dengan sungguh bergaya skali.
Kitaorg satu opis konvoi pegi umah Lan nih pasal takde sorang pon yg tau jln. Aku gi gan Ayang r sape lagi. Tapi malang gambar ayang cun berbaju purple tak amik pasal dia yg pegang kamera. Sampai2 je trus pegi serang Lan. Kutuk lebih kurang sket. Apa pedulik. Yg baju biru tuh Apis. Dia yg paling syok menyakat. Siap selit tisu power lagi kat samping Lan. Mengelabah dia. kah kah kah....
Arcara makan beradap. Siap ada org tlg idangkan lagi. Memang jadik raja sungguh lah budak Lan hari tuh.

Hidangan utk makan beradap( aku rasa smua...sedap). Yang aku suka skali udang panjat tuh.

Pas makan acara bersanding pulok...

Antara bunga2 hiasan yg sempat aku snap.

Hidangan utk tetamu simple je tapi sedap. Aku siap tambah 2 kali. Nasik ayam dan nasik minyak. Aku campur je dua2 skali.
Sempat gak bergambar ngan pengantin baru.
Hah. Ada pon gambar ayang. Yg baju purple tudung hitam tuh la. Ini smua member opis yg dtg. Sparuh lepak kat luar. Kami ucapkan Slamat Pengantin Baru utk kedua2 mempelai. Pas kenduri aku ngan ayang gi mandi Ulu Yam tapi itu nanti aku cerita.

ps: cepatla balik kerja Lan...banyak dokumen tak proses lagi...

7 Comments:

teddi said...

emm kawin ohh kawin..
xpe ahh kasi dia org cuti puas2
nnti balik kasi dia pening kepala dgn kerja belambak2

@xiM said...

asyik orang jer yang kawe...empunya blog ni bila lagik yaa...

Unknown said...

ehheheh....selamat pengantin baru...kina pun dpat byak jmputan cuti nih....tapi smua jauh2...so, tak dpat nak pi

bozzobattousai said...

teddi,
mana bleh cuti lama sgt...kerja banyak....

bozzobattousai said...

axim,
nanti2 la...nak kena tanya kak tie hang la....

bozzobattousai said...

kina,
kena pegi cik kina..nanti bila kita plak kawin org taknak dtg...

RY said...

well, pelik gak tiba2 nampak gambau lan kawen kat cni. en ni kawan lan ke?

kirim salam maut kat lan-cau. dia kenal sangat2 saya yg jauh lebih kacak dari dia ni. huhu

err..dah bc entry saya semata2 untuk lan saja? baca, print dan bg kat lan. semoga dia bahagia hendaknya!

huhu