Wednesday, November 5, 2008

jalan2 lepak2 makan2...

Okeh. Nih bozzo nak citer sket pasal aktiviti bozzo smalam petang. Aku ngan ayang dapat jemputan dari kawan baru kitaorg utk layan makanan kat Chilli's di KLCC. Aku setuju je pasal dah lama pon tak lepak kat KLCC.
Masa tengah tunggu pembelanja dtg, kitaorg sempat la jln2 ronda2 dlm KLCC nih. Tempat pilihan aku tentulah Best Denki. Ala... kedai lektrik sbelah TGV tuh... Aku saje2 je nak tengok2 barang skali jumpa member yg kerja promoter kat situ. Hapis nih memang pandai mengayat. Terjebak gak aku beli digital camera baru walaupon tengah takde duit.
Abg Yusof dan isterinya Ida selaku pembelanja.
Tortilla Chips sebagai pembuka selera.

Inipon pembuka selera gak. Apa nama aku tak tau.
Abg Yusof and wife order yg ini.
Ayang makan yg ini. Lamb apantah namanya.
Aku order fish fire-cracker kot amanya. Aku pon lupa. Sedap...

Sbelom antar ayang blik umah kitaorg sempat lepak2 kat tepi bukit layan pemandangan KL waktu mlm. Bnyk aku snap gambar tapi malas nak upload.
Ayang berposing atas moto baru aku.

Nih aku nak promote restoren member sket nih. Restoren abg Yusof nih terletak bertentangan ngan Maju Junction. Nama restoren dia RSMY-House Of Real Briyani. Aku lupa plak nak tanya RSMY tuh apa maknanya. Klu ada masa korang dtg r. Best2 makanan kat sini. Harga pun murah sket dari restoren briyani yg lain.

14 Comments:

13may said...

nasi beriani...best best!

:D

.::WaNiE::. said...

wahwah lama xmakan nasi beriani nih

Tie said...

Oh..ada makan2 lagik! Tu motor baru bolehlah bawak ayang gi merempit, ekk! Tapi di tempat yg selamat laa..

axim said...

tripple play tu sedap kan..

utopia said...

emm nnti sy ke kl emm sy p lah
emm dkt2 ngn maju je kan...
xjauh lah dari hotel

bozzobattousai said...

13 may,
memang best pon....

=====================================
wanie,
jom r makan.....

=====================================
kak tie,
ayang dah jadik pembonceng tegar....

=====================================
axim,
sedap tak hengat...

===================================
utopia,
ha ah...dekat dpan maju junction je...murah dan sedap....

Dakjaat™ said...

omong! aploat la gambar pemandangan tu .. huhuhuhuhu! nak tengok gak ..

bozzobattousai said...

dakjaat,
jap... nanti aku uploadkan yek

cHeRyNa PiReS said...

adoiii...bestnye appetizer tuh! rase cam nak masuk dlm monitor jek...huhuhu...

Luth Textile said...

bang..
sedap la..
nak makan gak..
aduyai..

salam kenal ya bang..

UnGu VioLeT said...

bestnye makanan tue.. lapar perut nie, bile tengok.. :)

bozzobattousai said...

luth,
salam kenal...thanks sudi singgah

=====================================
ungu violet,
harga mahal memang r best...klu lapar jom pi makan...

Anonymous said...

hahahh
mohd yusof tu ayh sy la...
tp ida tu bkan mak sy!!
RSMY tu maknenyer restoren selera my
restoren2 ni atau name mak saye FAUZIAH!

Anonymous said...

silap2
restoren2 ni atas name mak sy..