Friday, September 12, 2008

Mangsa Bakar...!!! NGEERI!!!.....







ps: jgn tengok lelama disiang hari nanti bleh batal posa.

10 Comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduh...meleleh r...geramm jerkk tgk...

Dayu said...

kamu ni saje la bozzo..tak baik tau goda2 kitaorg gini..dah la susah nak jumpa benda2 ni kat bazaar blkg tu...
*nak kerang!!!*

menteil said...

pergh...
ngeri siot tgk mangsa nie...

Nuts@Kacc said...

adehhhh!!! saboo2....!
adoiiiiiiiiiiii.....tak sabooo ni...!
haruskah aku bakooo saja lappy ni...????

NK UDANGGG TUUUU.....!

Suzi said...

ngeri tapi menyelerakan...

ita.itu said...

jahatttttttttt..xbaik tau..hehe

Tie said...

Eh eh..ketam..satay..udang..kerang..semua kak tie suka ni..mana boleh tunjuk gambar je..hulur laa ke sini..hu hu..

bozzobattousai said...

princess n,
sabar....

=====================================
dayu,
kat bazar blakang mah bozzo bnyk...

=====================================
menteil,
klu dpt skarang lagi ngeri

=====================================
nuts@kacc,
saboo nuts, saboo....

===================================
suzi,
jgn tengok lelama...

===================================
ita,
tengok je takpe, makan disiang hari baru jahat...

===================================
kaktie,
dtg ini nanti saya blanja satay...

wanie said...

cis sungguh melampau entry ini:P

Beruang Madu said...

oh tidak ngerinya... kenapa lah diorang sanggup buat semua tu... kesian nya kat mangsat u semua... memang dah takder harapan lah tu yer.... tak raya ngan kitorang lah nampaknya mereka tu semua.... hahahahahahaa.... hampeh buat meleleh eden punya air lior jer!!! tapi takleh tahan kalau ada sotong bakar... lain tu semua masih leh lawan... sib baik takder