Wednesday, September 17, 2008

katakan Yes...

YESSSSSSSS....... Mungkin itula yg dilaungkan oleh hero aku yg sorang nih. Korang tak kenal ke? Inilah abang Stevie G. Kapten Marvel. Red Talisman. Macam2 lagilah nama jolokan yg diberikan pada hero aku nih. Hari ini aku pun yes gak. Hari ini secara rasminya partner aku transfer gi department lain. Yes. Pueh hati. Biar padan dia kerja ngan org lain plak. Tak larat aku nak cover kerja dia hari2. Aku pun bnyk kerja gak. Ingat aku mengangkang je ke kat opis? Sbenaynya aku nak tulis apa tadi pun aku dah lupa dah. Nape aku upload gambar hero aku nih pun aku dah tak ingat.
Tapi yang aku ingat sesangt ialah peristiwa hari sabtu malam ahad lepas. Bukan yg gi makan kat yankies ngan ayang tuh( tu pun aku ingat gak). Tapi game malam tuh. Liverpool vs Man U. Liverpool main di tempat sendiri. Anfield memang berhantu dan berwarnawani habis malam tu. Seram sejuk aku tengok suasana kat sana. Bleh gugup sesape pun yg dtg kesana. Thiery Henry pernah cakap anfield adalah tempat yg mengagumkan. Nak cite pasal result sume org pun tau. Liverpool 2 Man U 1. Babel yang hancit season lepas merembat masuk ol kemenangan diminit ke 77. Pastu, Alex F dan budak2 dia termasuklah Berba diam terkedu. Kubu The Reds kental menahan serangan demi serangan. Setelah 5 tahun baru liverpool dapat buang badi lawan ngan Man U. Malam tadi dah pukul Marseile. Pas nih nak gi blasah budak2 baju biru anak2 buah Scolari.
Kepada peminat Liverpool, bergembiralah sementara tengah hebat nih. Kemenangan sabtu lalu dah lama dinantikan. Kepada peminat Man U, sorry. Nobody can take this joy away from me.

When you walk through the clouds
Held your head up high
And don't be afraid of the dark......

6 Comments:

Unknown said...

yeye man u kalah ekeke

bozzobattousai said...

yes... Man U memang dah kalah...

.::WaNiE::. said...

oo citer bola yek

nanti dah final baru aku join .hahaha..

Tie said...

Laa..ingat yes utk apa tadi..ingat propose kat ayang tu..Dah berangan nak mkn nasi minyak lak tadi..

@xiM said...

yehaaa liverpool terbaik....

tapi naper dalam chart nombor dua ekk...yang kat atas skali tuh kaler biru jek nampaknye...ngehngehngeh...

jangan marah naaa......gurau petang petang ni,buhsan kat opis..:)

bozzobattousai said...

wanie,
baru mula la wanie... lama lagi nak final...

===================================
kak tie,
saya berangan makan nasik minyak hari2.....

===================================
axim,
jap lagi jatuh lah budak2 biru tuh....