Monday, September 22, 2008

aku yg sibuk.... ye la sgt...

Hari nih bozzo nak cite sket tentang kekalahan bozzo. Sesungguhnya bozzo memang telah kalah di bulan ramadhan ini. Bozzo dah berazam dan bertekad tak nak install game RPG yg berat2 dlm laptop nih. Tapi keboringan telah memaksa. Aku yg tengah pose nih bleh larat naik moto gi galaxcy ampang dan beli. Kuat sungguh kuasa Diablo.
Tengok apa dah jadi. Aku dah pun install game nih. Diablo 2. Game nih akan membuatkan aku terpaku dan melupakan smua yg lain. Diablo.... nape ko dicipta? He heh... sebenarnya aku tak sabar sgt nak tunggu Diablo 3 release kat M'sia. Nape lambat sgt Blizzard? Nape? Ko nak seksa aku ke? Aku memang dah terseksa dah pun... Bila start je main game nih aku dah bleh senyum sendiri. Terkenang blik masa aku 1st year kat UM dulu. Sebulan suntuk aku tak gi kelas sbab game nih la. Sampai kena bar exam. Nasib baik kuasa bodek aku hebat. Dapat gak gi exam. Tapi aku nak nasihatkan kengkawan yg tak tau game nih baik jgn tau. Nanti korang hooked cam aku susah. Dah tua2 nih ingatkan dah taknak main game lagi tapi klu dah hobby tuh memang die hard. Susah nak mati.
Jeng jeng jeng.. Aku dapat kad raya lagi dari seorang member maya. Kad Disney plak tuh.
Seronok je Mickey pakai baju Melayu....
Terima kasih Chika. Terima kasih utk kad raya yg cantik nih. Timbul tuh Ladybird tuh..
Bozzo pun nak ucapkan slamat hari raya maaf zahir batin utk chika sefamily. Nanti bila2 free bozzo blanja minum nescafe tarik.

8 Comments:

Adam said...

ngahahaa! minta diablo ek? ekeke! ;p seksa main game tuw... rela dakjaat main red alert... huhuhu!

Tie said...

Laaa...patut la dah lama tak dgr cerita...sibuk main game rupanya..

Chika Chika said...

la. dah dapat dah?
gud gud...
selamat hari raya!
tq for reading nurulism.com

bozzobattousai said...

dakjaat,
red alert pun seksa gak....

=====================================
kak tie,
dah rindu nak main game...

=====================================
chika,
thanks chika.... love the ladybird so much..

eedany said...

yay... dapat kad raya.

kita pun suka mickey mouse tau! Cute kan?

:)

bozzobattousai said...

eedany,
kad raya apa pun kiut...

Anonymous said...

er.. tak tau main diablo.. haha..
erk..
kad raya..
sonok la tu..

bozzobattousai said...

menteil,
seronok sesgt....diablo pun seronok