Sunday, September 7, 2008

Juadah bozzo hari ini 7.9.08

Hari ini hari ketujuh aku berpuasa. Hari ini juga aku akan berbuka reramai. Kitaorg gi bazar ramadhan sesama dan beli apa yg nak dimakan. Tak kira bnyk mana...
Murtabak mesti ada.
Kuih muih mesti ada.
Akak aku gorengkan bergedel ayam.
Menu utama ayam masala

Acar.

Dua jenis air utk diminum.
1. soya
2. Sirap
Abg ipar dan akak aku...
Aku pun nak masuk gak dlm entry nih...
Yang ini adik aku dan anak sedara aku.
Smua hidangan telah tersedia. Nak tunggu azan je....
Akhir kata, jom makan. Slamat berbuka puasa.

10 Comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N sukerr gilerr begedil..nk sket....

menteil said...

mak aih!! puas tol buka cam nie.. hehe..

Suzi said...

wah! byknya juadah. best buka posa ramai2 kan?

ita.itu said...

mmg hantu murtabak ek ko..sdp kan

miss N said...

ooh rupanya murtabak tu wajib. ;)

Tie said...

Wah..meriahlah berbuka ramai2...eh..macam kain sprah kak tie je...he he...senang aje , yek, pastu bungkus dan buang..tak yah susah2 nak basuh..

bozzobattousai said...

princess n,
memnag sedap pun bergedel tuh. buat sendiri bleh taruk ayam lebih.

===================================

menteil & suzi,
memang puas dan best berbuka reramai... meriah...

===================================

ita & miss n,
murtabak memang wajib dan berhantu...

===================================

kak tie,
memang senang pun pakai sprah surat khabar. bungkus dan buang je.

.::WaNiE::. said...

adoi bergedil bergedil

waaa sabar sabar lagi 2 jam

Encik MamaT said...

mak aih.... orang puasa katakan... hahaha

bozzobattousai said...

wanie,
sabar wanie, sabar...

=====================================

en.mamat,
ye la... puasa....