Saturday, September 13, 2008

harap maaf... tergendala sebentar

Diharap kengkawan yg datang ke umah aku hari ini dapat bersabar dengan layout aku yg baru nih. Bukan apa. Tertekan. Bukan tertekan perasaan tapi tertekan mouse dan keyboard. Hancit punya mouse. Curser mouse hilang dan aku nak cepat trus klik ntah apa2 ntah. Yg aku peliknya nape bleh tukar layout pun tak tau. So, aku terpaksa cari smula smua widget2 dan link aku yg telah terpadam. Penat plak dah rasanya. Bula2 pose nih tak larat plak nak mengadap laptop nih trus. So, skarang aku nak berenti rehat jap(tido). Nanti pas buka aku sambung hias blog aku nih biar nampak ceria sket....

6 Comments:

eedany said...

bang...

skrg template dah ceria tau!

nanti saya datang balik ok.

:)

axim said...

sila berehat yaa!!

Encik MamaT said...

hahahah... ni sempena untuk raya ka hias2 ni... kekeke

miss N said...

maaf diterima ;p

bozzobattousai said...

eedany,
ye ke dany, thanks....jgn tak dtg plak....

=====================================
axim,
slamat.....

=====================================
en.mamat,
ye la... aku laki ni je yg aku tau dan debenarkan hias.... umah tak leh usik langsung....

===================================
miss n,
terima kasih menerima maaf.....

Beruang Madu said...

ehhh tak okeh ker nih... ok per... asal senang baca jer...