Saturday, December 20, 2008

Urut urutan...

Ptg tadi aku ngan ayang cadang nak gi urut kaki kat Galaxcy. Nak gi naik moto je la sambil ronda2. Skali lagi tayar moto aku lembik. Aku dah tau dah sebabnya pasal smalam aku dah tanya pomen. dia kata tayar aku nih dah cukup tahun. Walaupon bunga tebal lagi tapi getah dah mati. Cis bedebah. So, to not making things worst and to avoid menolak moto, aku singgah la kedai pomen dan tukar tayar baru. Hambik ko kena RM65 setayar jenama Duro 80/90. Cis...
Ayang tunggu situ je tau...
Lepas selesai tukar tayar, kitaorg pergi la ke haluan yg sebenar iaitu ukt mengurut kaki yg lenguh2 dan badan yg sengal2. Aku siap urut badan skali, ayang urut kaki je. Memang segar rasanya lepas diurut nih. Aku nak sarankan pada korang pergi la buat urutan reflexologi nih. Bagus.
Lepas urut, perut pon lapar. "Ayang nak makan apa malam nih?" tanya aku yg masih tak betul berjalan lepas urut tadi. "Kita makan nasik goreng chiken chop nak?" sambil terkebil2. Actually, i'm also thinking of chiken chop or any kind of western food. It's just that i've been eating low fat and lots of fiber food (nak diet) for about a week now. Western food once in a while should be ok ye tak?

The only gerai that serve nasik goreng chicken chop ada kat Desa Pandan. Tempat nih memang pack ngan org2 yg tengah lapar. Kitaorg jarang2 ke sini pasal tempat nih agak jauh. Tapi memandangkan kat sini je ada juadah idaman dan harga yg super murah, sampai jugak la. Nasik goreng chicken chop cuma RM7 je. Murah la tuh.
Air buah dan nescafe ais.
Nasik goreng chicken chop utk aku.
Nasik goreng Lamb chop utk ayang.

Lepas kenyang tak hengat, aku hantar ayang blik umah dan aku bersiap utk tengok bola. Tetapi langkah malangnya sebab Liverpool main ahad. Perut kenyang, mata ngantuk, jom tido...

21 Comments:

DrSam said...

bro,

memang sedap bila lengoh-lengoh ni berurut. tapi tak leh selalu.

Agak-agak Liverpool camne season ni..

bozzobattousai said...

DrSam,
Liverpool Sure bleh jadik champ klu teruskan form skarang...klu hancik memang habis...

anntaj said...

Jom tido..itu yg best tuh selepas motor tukar tayar, urut kaki dan makan-makan...
:)

best ker nsai goreng chicken chop???
terliur saya...

Luth Textile said...

sian kat bro bozzo
laen kali bawak payung la.. huhu
sedap gak nasik chiken chop goreng tuh.. urm, rm7 murah la tuh
besanya ciken cop besa pon dalam 8~9 rm..

Keri AlHaj said...

eh! ok ape tolak motor sebelum pergi berurut... dah leguh2 badan tu barulah rasa betapa nikmatnya kena urut....

pRincESs_N said...

cm besh jerk nasi grg chic chop tu..

teddi said...

emm bozzo kalau makan ajak saya sekali
air liur melelir bila tgk makanan yang bonzzo makan nie

ita.itu said...

gigih ayang ko tgu ek...bagus penyabo tu..hehe

bozzobattousai said...

anntaj,
best wo nasik goreng chiken chop nih...sehingga menjilat jari...

=====================================
luth,
yg paling murah la kat area pandan nih...

bozzobattousai said...

i-chimera,
tolak moto tak best, urut kaki best...
=====================================
princess n,
memang best pon...

bozzobattousai said...

teddi,
orait, len kali klu bozzo nak makan chiken chop bozzo ajak hang skali..

=====================================
ita,
memang penyabor pon...klu tak tinggal kat umah la...

.::WaNiE::. said...

uiks semacam sedap pulak eh

Gerrard said...

moto ni mmg suka meragam especially moto yang dah bertahun lama.. ada gak moto yg masih elok .. heeee!

bozzobattousai said...

wanie,
memang sedap pon wanie ooiii....

===================================
siong berantai,
moto aku tak meragam, tayar je selalu kempis...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

baik ayang you sabor menunggu.

bozzobattousai said...

crazy88,
ayang tuh sabor sbab nak ikut...

Suzi said...

syok tu berurut...akak pernah rasa urut lepas bersalin jelah hihihi....
makanan tu lagi sedap....

bozzobattousai said...

kak suzi,
berurut memang sedap...masa urut tuh la sakit sket rasa macam diseksa...

Ad Rifza said...

Memang best dan legaa rasa bila diurut ni esp urut dengan tukang urut kg..best jer rasa semua urat2 kembali longgar tak tegeng tegeng lagi dong..hehe

pearl'E.J said...

reflexology mmg best n bagus utk perjalanan darah2...

CATZ said...

nampak sedap nasi goreng chicken chop..lamb chop..?..hem..fussion ke apa nih...sos tuh sedap ke?
tapi nampak sedaplah dlm gambar...
lapar pulak...