Wednesday, August 20, 2008

mulakan dgn senyuman


Slamat hari rabu utk kengkawan smua. Diharap berbahgia dimana jua anda berada. Klu bleh mulakan setiap hari dgn senyuman. Ari ni rasa cam nak meluahkan perasaan je. Aku rasa marah tp tak tau nak marah kat sape. Nape nak kena marah pun tak tau. Siapa aku utk marah dan melarang. Siapa aku utk berkeras. I'm just a nobody who is trying so hard to be somebody. I'm just a nobody surrounded by everybody. Sedih. Terasa. Merajuk. Sape nak pujuk? Tengoklah diri tu bozzo. Awak tu sape? Jgn pipi tak mancung hidung tersorong2. Dah la memang hidung tak mancung, pipi penuh jerawat. Sape yg nak kat ko ni. Klu bnyk duit tu lainla cite. Ini duit pun xde. Hapela nak jadi ngan ko ni bozzo. Nape ko tak serik2. Nape muka ko tak padan2. Biar aku jawab. Mungkin sbab aku bozzo. This is my story. My life. That's who i am, that's who i'll be. Maybe for the best. Hope so......

8 Comments:

wanie said...

for whatever u are

u r better than someone else :D

that's life what !!

KAKTINY said...

naper ni bozzo..
nak marah sapa sebenarnya...
luahkan lah..
kan ni blog persendirian.. hak kita kan.. tulis apa yang kita mahu kan..

so.. apa lagi.. gunakan sewenang-wenangnyer.. hihihi

Anonymous said...

apahal ko nih zo? ko gaduh ngan awek lagi yek?

Mr Din said...

apa kata ko luahkan marah ko pd aku & aku luahkan marah aku pada ko? biar nmpk mcm brgaduh. bila dah puas kita gelak sama2 hahahaha..... org2 yg buat kita marah ni ptt dhukum dgn cucuk jarum peniti kat hidung. apa guna kawan kalau bkn utk ko luahkan segalanya.

13may said...

bagus la ko tulis dalam blog....
mesti at least ko dah rasa aman sikit...
sebab blog ni memang bagus untuk lepas marah@geram pun...hehhe

jaga diri!

:)

bozzobattousai said...

thanks guys..
i just need a little time to think about my future that's all. it used to so bright but now i don't know....... life can be difficult.....

.::WaNiE::. said...

bozzo cool okey..we never know how our future will be..

hidup kan macam roda..tak semestinya sentiasa di atas..

bozzobattousai said...

wanie,
memang r hidup nih sentiasa berputar, tapi skarang nih cam dah slalu sgt downward nyer. mungkin dugaan tuhan kot. tapi berat sgt plak...