Friday, August 22, 2008

my story, my life


Salam jumaat utk smua kengkawan walau dimana jua anda berada. Semoga anda berbahgia selalu walaupun aku skarang tak bahgia. Semoga smua kengkawan berada dlm keadaan sihat sejahtera walaupun ari nih aku rasa tak berape sihat dan tak berape sejahtera. Apa nak jd ngan aku ni? What's going to happen? Where it's going after this? I surely don't know and i can't think. I used to be happy. I used to be full of spirit and determination. I used to know where i am during this time next year. I know that i can be a good husband, a good friend and confidant. So, where has it gone wrong? What have i done? I'm ashamed. I love her so much. I will always love her. Once i promised her that. I still hold that promise firmly in my heart. I've told her that if i don't take her as my wife, i will not take anybody. I thought i have done enough but maybe below expectation. I don't know. I'm sad. Will i be able to look back and feel needed again? Will i be able to look back and laugh with her thinking how silly we have been. I really don't know. Maybe time will tell. But for what it's worth i enjoy our journey together and i will mark it as the best thing that has happen in my life. Thanks sayang.

4 Comments:

kuchalana said...

come on bozo.. mmg kadang2 kita akan berperasaan mcm tu sekali sekala dalam hidup atau hari2 dalam hidup.. ALLAH is great planner.. jadi kita kene belajar menerima hakikat kehidupan yg telah ditentukan.. aku suka berfikir smuanya datang dari ALLAH.. jika diberikan sesuautu yg buruk pon.. ia tetap dalam kemampuan kita untuk dihadapi.. dan again all come from HIM..

aku kalau dpt ujian aku suka katakan sbagai special request.. DIA nak uji aku.. kekeke..

Mr Din said...

rilek brader...Allah Maha Mengetahui. Dia lbh tau apa yg trbaik utk umatnya.Kenyataan tu yg tlh selamatkan aku dari derita selama hampir 2 tahun. Yg pntg letakkan kesabaran dlm hati. Kesabaran yg akan jadikan kita lbh kuat dr semalam & dari org lain.2 perkara mesti ko ingat ketika melangkah. Sama ada kita akan mninggalkan kesan atau kesan trlekat pd kita.

ayang said...

cinta tanpa kejujuran, tiada maknanya.
sayang tanpa keikhlasan, sia-sia.
kasih tanpa kesungguhan, takkan ada manisnya.
namun....
jika semuanya ada pun,
cinta, sayang dan kasih tanpa KEPERCAYAAN, takkan berakhir kemana.
kejujuran, keikhlasan, kesungguhan, takde maknanye tanpa KEPERCAYAAN.
bagaimana nak menyinta jika ada keraguan?

axim said...

without TRUST we will have NOTHING....