Sunday, August 3, 2008

Cerita BDT 9257

Ini le moto aku. Nama dia BDT. Jenis Yamaha 100 Sport(i). Takde blutot, takde camera, takde wifi. Utk ditunggang sahaja.
Stiker tuh aku lekat 6 tahun yg lepas. Dah nak hilang pun kaler dia. "Belum Try Belum Tahu!"
Oleh sebab dah lama aku tak gi antar servis, minggu lepas dia merajuk dan terus jam. Terpaksala aku menolak pasal dah tak leh nak start langsung. Hantar gi pomen utk obehol blik. Tengok resit tuh. RM330. Hah! padan ngan muka aku. Pasal malas antar servis punye pasal dah kena lagi banyak. Hu hu hu hu....... Sedih.............
Satu perkara yg merunsingkan aku ialah meter. Masa berenti dia naik sampai 80. Masa jalan tak naik langsung. Memang dah bengong dah rasanya. Bila tengok bleh gelak sendiri. Menipu sungguh ko ni BDT.
Inilah aku ngan pakaian rasmi aku sebagai rider.

0 Comments: