Sunday, August 10, 2008

Last night at Downtown Cheras

Singgah makan kat gerai nih skejap sbab dah lapar sbelum nak jln2 kat gerai downtown.
Order 2 air. Air suam utk ayang dan nescafe tarik utk aku tapi dia tak tarik pun. Mana ada buih. Layan je.....
Dressing dan presentation atas plate nih lain sket. Aku suke yg hidang atas pinggan panas tuh lagi. Biar nampak tengah mendidih. Lebih membangkitkan selera.
Order 2 set grilled chicken chop with black pepper sauce.
Ayang tanpa membuang masa terus menikmati hidangan yg telah tersedia. Aku sbenarnyer order chicken chop ngan kuah mushroom tapi dah abis. Layan r black pepper. Sesekali layan western food nih ok gak tapi tak leh slalu, Dr aku marah. Kena jaga badan katanye. Pas makan kitaorg gi jln2 kat gerai2. Pkul 3 lebih gak r baru blik.

4 Comments:

kuchalana said...

hu2.. ko makan kat kedai lambat ni ekk... service dia mcm haram ckit.. lambat giler.. aku dulu setahun meniaga kat downtown tu.. kenai sgt dah kerenah peniaga kat foodcourt nu..

bozzobattousai said...

kuchalana,
memang lambat pong. tp dah ayang nak makan western dan dia je yg bukak. nape skarang dah tak niaga?

@xiM said...

wah..ayang makan western yek...

bozzobattousai said...

axim,
skali skala abg bagi gak.... takleh slau nanti gemuk