Thursday, March 19, 2009

Siakap Taman Setapak Indah

Selamat datang ke Yasmin Seafood Taman Setapak Indah. Cewah. Cam iklan la plak. Bukan aku nak iklan tapi nak bagi tau. Tempat nih memang best dan makanannyer memang sedap. Aku pon tak tau tempat nih wujud, akak aku yg bawak pasal dia kata tempat nih buat siakap tersedap seantero KL.
Bersembang2 menunggu hidangan. Tuh yg baju belang tuh adik aku, Eben. Posing ntah apa nama dia aku dah lupa.
Kailan ikan masin
Nih kembung masak sambal. Dia punya sambal tersangatlah sedap. Terlalu sedap sampai masa aku buat entry nih meleleh2 air liur kat keyboard akibat teringatkan kesedapan sambal tuh. Pada aku nilah sambal kembung tersedap pernah aku rasa. Cukup pedas, cukup masam, cukup rasa, cukup sedap.
Yang ini plak siakap stim. Pun sama sedapnyer. Aku pon tak tau camana diaorg stim ikan tuh sampai sedap cam gitu. Ikan pon fresh. Sesetengah kedai yg aku pegi tuh siakap lama dia pakai langsung tak sedap.
Terletak kat bahu jalan je. Senang nak parking dan open air. Org pun tak berape crowded sgt. Memang selesa lah nak makan ngan awek atau family.
Signboard kedai yg simple tapi informatif.
Ini anak sedara aku. Aqila Aimi namanya. Siakap her fevret fish. Makan her fevret hobby. Jgn marah Mancik tau. Ini blog Mancik so mancik bleh tulis apa je...he he he...Bab makanan sedap nih kena tanya kat dia pasal klu dia approve baru betullah tempat tuh sedap. Aku pon memang setuju ngan dia pasal tembolok kitaorg sama. Aku bagi tempat nih 5 out of 5. Memang sedap. Korang pergila mesti tak menyesal punya.

1 Comment:

Anonymous said...

kat mana tempat ni eh? aku tinggal kat setapak indah tak pernah nampak pon kedai ni. teringin nak rasa pulak baca ulasan macam hebat. boleh bagi direction secara detail tak?