Tuesday, March 3, 2009

Banjir Kilat di tengah KL

Pangkah!!! Eh silap...Tolak!!!!!

"Camana nak melintas nih? Air dah naik sampai lutut dah..."
"Klu aku bukak kete nih nanti masuk air la pulak..."
Jem


"Klu aku buat terjun tiruk pon best nih..."

Inilah permandangan di tengah2 Ibu Kota petang tadi. Banjir kilat terjadi lagi walaupon datuk bandar dah janji yg perkara cam gini tak kan berlaku lagi. Apa dah jadi? Mana Smart Tunnel? Mana longkang yg dijanjikan tak kan sumbat? Sape nak bayar ganti rugi? Mungkin masalah 'bukit' lebih penting. Mungkin masalah MB lebih penting. Mungkin AGM yg akan di adakan tak lama lagi di PWTC yg banjir nih lebih penting. Klu dah banjir camana nak wat AGM?

7 Comments:

Luth Textile said...

tudia..
banjir teruk...
gila..

gila..

Ad Rifza said...

KL KL apa nak jadi ..Buat smart tunnel pn banjir gak..apa kes habis billion kalo tak menjadi..tapi takdir Allah gakkan..Kalo nak jadi jadi jugaklah buat apa pun..Sabo je laa yg kena banjir..Tapi manusia gak yg melakukan kerosakan di muka bumi ini yang membuatkan ketidakstabilan alam...

.::WaNiE::. said...

huhu smart tunnel konon..dahlah mahal..huhuhu..xnak ngaku lagi projek tu gagal..huhuhu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduhhh....stresssnyerr..tetibe N b'pk 100juta kali..nk keje kl ke x nti...hurmmm...

Suzi said...

teruk juga banjir tu ye...
manusia hanya merancang ...Allah yg tentukan...
nampaknya kena cari cara lainlah pulak...

Shitsurei shimashita said...

saya lalu pun takut tgk wo! air sungai batu melimpah tebing wo!
mcm pesta plak, klik sana kluk sini.
cian bomba pun banjir.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nasib baik sy skang kt pahang.. hehe!!