Tuesday, May 5, 2009

Exercise for the neck!











ps: selamat mencuba...he he he...

8 Comments:

ddyana said...

ni bukan eksesais..ni namanya menyeksa paler...tgk,kan dh cramp paler aku..isk..isk

bozzobattousai said...

yana,
gi la urut...

.::WaNiE::. said...

huhu aku xyah senget2 paler pun..penyakit ke ape aku ni xdpt diselamatkan dari .Net nih hahaha

GraFiQuE said...

tapi aku slalu tengok ko main hangguk2 jer... ooo masa tuh ko takder leher heh! la ni maintain lagi ker? ekekeke

DrSam said...

nasib baik skrin computer boleh pusing-pusing. kalau tak terseliuh tengkok :)

@xiM said...

pusing je lah laptop..apa susah..muhaha..takyah nak sakit sakit tekak nih..

bozzobattousai said...

wanie,
ko kena jumpa dokter nih...bahaya tuh...

=====================================
afkha,
aku dah ada tengkuk la...

bozzobattousai said...

drsam,
terseliuh tenguk bleh urut...

=====================================
axim,
tekak sakit lain plak la ubatnya...