Wednesday, February 11, 2009

Luluh Hatiku...

WJY 3897...mangsa anjing liar...

Hancur hatiku...

Mengenangkan...

Duit bnyk pon tak guna...

Bawa kete hati2 pon tak guna...

Bila nak kena tuh akan kena jugak...

Bila nak jadi tuh akan jadi jugak...

Kita hati2 tapi anjing tidak....

Kita pandang kanan kiri tapi anjing tidak...

Kita takut mati tapi anjing tidak...

Kita nak simpan duit buat kawin tapi anjing...

TIDAKKKK!!!!!!!



20 Comments:

chimera said...

Ya Allah... kesiannya... memang cilaka betul hanjeng-hanjeng liar ni ya... hadoiii... terukk tuuuuu... huh. sabar je lah bozzo

DrSam said...

bila peristiwa itu berlaku? namun syukur you selamat.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduhh....atiku tumpang tluka...

Siong Berantai said...

uiks.. anjing gigit ke? keras tol gigi dia.. wakakakakakakak! ;p

en_me said...

hanjing haram*jadah toooollll.. esok dah friday the 13th bro.. suweyyy tewww.. uhuhu

bozzobattousai said...

chimera,
nak nagis bila tengok gambar tuh...hu hu hu...

===================================
DrSam,
berlaku 2 minggu lepas masa blik dari vacation di kelantan...nak citer pon dah potong stim...

bozzobattousai said...

princess N,
memang terluka pon...wallet paling luka r...

===================================
siong berantai,
memang anjing gigit...siap kepala dia sangkut kat bumper lagi malam tuh...

bozzobattousai said...

en_me,
friday the 13th tuh yg bozzo nak jadi werewolf dah baham belasah anjing2 liar tuh cukup2...

Shitsurei shimashita said...

jangan tak baham bro n jgn lupa malam 13th tu ramai yg nak jd hanjing wo. kalo leh bawak terus ke 14th.

tang keta tu, bawak2 bersabarnya,yg penting saudara selamat.

Tie said...

Eh...kuat betul anjing liar tu...macam konkrit je ....

bozzobattousai said...

shimashita,
alhamdulillah selamat...

===================================
kak tie,
anjing2 skarang sume keras2...

menteil said...

mak aih..
sampai cam tu langgar anjing..

adakah anda sudah membunuh anjing itu dengan kejam? huhu

Ad Rifza said...

Sabar banyak2...Ada hikmahnya disitu..Insyallah..
Anjing tu idup lagi ke tak?hehe..

axim said...

sabaq naa/...

ada hikmah tu

Dayu said...

hah??
langgar anjing gile ke bozzo??
mmg bintang2 tu
suka melintas tak tgk kiri kanan

tp teruk tul
tgh laju ke time tu

bozzobattousai said...

menteil,
memang aku dah bunuh pon anjing tuh...mati di tempat kejadian..

Catz said...

laaaa..
kesiannya ko bozooo...iskkkk...
kuang asam ek anjing ituuu...
yg penting ko selamat ye bozo..

SyazReA said...

wah terguris hati, tgk kete bozzo jd cam gini.. adeh.. sabar2..

Luth Textile said...

cepat..
angkat no keta neh..
kita pi tikam...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

dasat tol anjing tu!!