Wednesday, February 4, 2009

Aku dalam kongkongan...


Sori...bozzo masih didalam kongkongan facebook dan mafia wars...
bozzo masih dalam kongkongan bos2 besar di Putrajaya yg hari2 tanya bila nak siapkan statistik...
NANTILAH!!!!( dalam hati)
aku tau r kerja aku...
sabar la....
smua kerja aku nak buat mampus la cam gini...
tangan aku ada 2 je bukan lapan cam DrOctapus...
org lain bnyk yg mengangkang je nape ko tak suruh buat sume tuh?
pasal diaorg tak tau?
aku pon bleh jawab tak tau...senang...
dah 30 tahun kerja pon tak tau buat statistik lagi? BOHONG!
klu dah dasar pemalas tuh mengaku jela...
aku pon malas gak...
tapi tak la sampai tak buat kerja langsung...
tak la sampai bersembang pastuh gelak terbahak2...
korang tuh pompuan bukan laki...
mak2 org sume plak tuh...
kat umah pon camtuh jugak ke?
laki korang tak marah ke?
dah la ...malas bozzo nak bising...
ye puan...ye...saya datang nih...

17 Comments:

menteil said...

haha.. marah betul nie..
rileks2..
aku ada jalan penyelesaian..
macam nie..

ko tusuk buah pinggan dorang dengan batang mop makcik cleaner..
sebelum tu, mintak kebenaran makcik cleaner dulu..

menteil said...

pinggang..
bukan pinggan..
typo btol..

ddyana said...

orang rasa nak bom jer POJ tuh ekspeceli unit statistik..oh..senior mmg mcm tuh..keje dh tiga plo taun tp x reti wat keje...

en_me said...

fuyohhh bos pompuan tewww.. ekeke

Dakjaat™ said...

sabar ozzo.. kalau tak sabar .. ko hempuk jer dia .. hahaha! ;p

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

amboi betul tengah marah ni, sabor...

axim said...

amik M16 tembak kepala diorang biar bersepai sepai otak..baru puas!!

haha

:)

rantong said...

Sekadar berpesan-pesan. Sesuai bagi mengelakkan daripada difitnah orang.

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan kami (sasaran) fitnah bagi kaum yang zalim, dan selamatkanlah kami dengan rahmat-Mu dari orang-orang yang kafir." Surah Yunus, ayat 85 dan 86
View Profile: Rantong

bozzobattousai said...

menteil,
orait..nanti aku tanya ngan makcik cleaner...

===================================
ddyana,
btol tuh...klu dah bangsa tuh memang pemalas...

===================================
en_me,
bos aku okeh...bos kepada bos aku yg hancik....

===================================
dakjaat,
memang terasa cam nak hempuk dah lama dah...

===================================
crazy 88,
dah tak tahan nak sabor nih...

===================================
axim,
tuh yg abg tengah berlatih jadi mafia nih...

===================================
rantong,
insyaallah...mintak dijauhkan dari difitnah...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uishh...sabau2....
slamat wat keje...
wat keje leklok k bozzo....

SyazReA said...

sabar itu separuh drpd iman..
hehe, tazkirah di hari jumaat.. =)

bozzobattousai said...

princess n,
tengah sabor bebnyk la nih

===================================
syazrea,
tazkirah hari jumaat tapi klu di kuala kangsar skarang tengah tunjuk perasaan selepas jumaat...

Tie said...

Dah ok, ke??

Jangan ganas2 nanti ayang lari....hi hi...

ayang ati said...

tie,
sebab ganas tu la yang ayang terus melekat tu..... he he he

-ayang-

ayang ati said...

ayang sayang ling sangat sangat
ayang tak pernah kongkong ling kan kan kan......:)
jeles sikit sikit tu ada la kan kan kan.....;)
jom kite pakat bom POJ especially unit statistik.....
ha ha ha

13may said...

hehhe hehhe

cool cool :D

chimera said...

memang benganglah kalau kita di arah itu ini... org2 lain dok ngangkang sambil lewa je.. memang bengang... sabo jelah...