Thursday, February 19, 2009

Games People Play

Hari nih bozzo nak citer sket pasal game2 yg bozzo main di facebook. Mula2 memang bozzo tak teringin langsung nak main game2 nih tapi asyik kena racun je ngan kengkawan opis suruh join so, one day bozzo pon join la. Nak dijadikan citer bleh jadik terbest plak game2 nih. Dulu bozzo slalu main game RPG je kat PC cam game Diablo atau C&C.

Street Racing
Ini game yg terlatest skali bozzo main. Game pasal racing kete. Kita bleh beli kete2 mewah yg baru dan tune sesuka hati. Ala, lebih kurang sama ngan game GT kat PS2 cuma di sini kita cuma manage je dan tak actually drive kete2 tuh. Super addictive. Utk game nih bozzo sampai level 20 dan dah ada lebih dari 70 buah kete.

Mafia Wars
Ini game faveret bozzo. Mafia Wars tajuk dia. Dari tajuk pun dah tahu yg game nih berasaskan mafia dan perang. Bozzo dah sampai level 103 dah. He he he...skarang bozzo dah ada lebih kurang 308 ahli mafia. Ramai yg bozzo invite tapi belum sempat accept atau memang ignore trus. Game nih mengajar kita micro-management. Kita belajar cara simpan duit dan beli properties utk tambah pendapatan. Kita jugak bleh beli senjata dan kete tapi ada upkeep. Jgn upkeep lebih dari pendapatan dah la. So pandai-pandailah simpan duit dan beli properties bebanyk sebelum beli weapons. "The godfathers have answered your prayer."

Fashion Wars
Dari tajuk pon korang mesti dah agak kan....Game pasal feshen dan populariti...bozzo main je...Yg bestnyer game nih ada beberapa mision dia yg akan dapat hadiah dari artis2 populer seperti J.Lo. Puff Daddy dan Paris Hilton. Yang lagi bestnyer dah jadi cam pereka fesyen plak sebab kita kena pilih dan pakai pakaian yg lebih canggih dan menarik dari lawan kita utk menang. "You got style."
Vampire Wars
Ni plak game pasal clan vampire yg berlawan ngan vampire yg lain. Di game nih kita bleh pilih utk jadi vampire baik atau jahat( ada vampire baik ke?). Kita gak bleh pilih bk jadi vampire girl or boy. Tapi dia punya asas permainan sama je ngan yg lain2 iaitu buat mission dan lawan...Game nih senang buat duit lagi... Jangan serang vampire yg lebih sikit clannyer dari kita nanti kena kutuk pengecut.
Special Force
Game yg ini berasaskan peperangan sungguh la. Nama pon Special force. Yg Bestnyer kita bleh beli kereta kebal setiap kali ada org join kita punya team. Mission dia pun senang2 je...Tapi yg penting kita kena cuba utk tambah ahli setiap hari bagi maksimum sampai 501 org. Masa tuh barulah betul2 kuat. Satu lagi pesanan bozzo utk sesape yg nak main game nih pastikan anda ada masa yg cukup bnyk terluang klu tak jadi cam member bozzo yg lain sampai tak gi kerja dan sampai gaduh ngan bini. Bozzo pon terjebak sampai tak layan sgt ngan blog bozzo nih...

7 Comments:

Adam said...

haahah! bozzo!! ;p tak habes2 ngan game facebook.. dakjaat tak selalu buka facebook .. jarang lor ... ;p

en_me said...

perggghh.. main games sampai tak hingattt.. ehehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

samalah ngan adik akak

.::WaNiE::. said...

dulu2 main on9 game kat bigfishgames

skrg ala2 2jam jek buat keje..lebih tu buat keje kat facebook

dulu2 main fashion wars ngn hatchling jek

skrg sibuk Yoville ngn farm town pule..siap terabai hatchling ku

huhuhu

bozzobattousai said...

dakjaat,
bukak r...bnyk dah bozzo invite tuh...

=====================================
en_me,
memang sampai lupa nak wat keje pon...

=====================================
crazy beautiful,
bozzo adik beradik sume layan game kat facebook je...ps2 ngan psp terabai...

===================================
wanie,
bozzo siap terabai sume...ayang pon dah start marah dah...hu hu hu....

Anonymous said...

huish terabai 'ayg' tu cari masalah tu..hahaha

Sitie BUm BUm said...

fashion wars tu mcm best je!!