Wednesday, June 4, 2008

gandingan mantap

kpd yg tak tau inilah dia kapten liverpool en. steven gerrard bersama dgn manager liverpool en. rafa benitez. diaorg amik gambar ni masa menang fa cup 2 tahun lepas. masa tu memang best. liverpool buat lagi perangai serupa masa lawan ac kat istanbul. cara menang pun sama gak dgn sepak penalty last2. harapan aku sebagai peminat setia dan kipas susah nak mati team lagenda ni harap season 2008/09 akan membawa sinar yg cerah. tores pun harap2 jgn r lupa camana nak skor. aku ada baca yg gareth barry ngan david bently nak dtg liverpool. gerenti kuat lagi la jadinyer. yg sedihnyer risse dah konfem pergi roma. bnyk dah jasa risse pd liverpool. first game dia aku ingat lagi. masa tuh lawan man u. man u pun baru beli kiper baru-bartez. risse amik free kick trus masuk sekaligus memalukan bartez yg digembar-gemburkan sebagai kiper terbaik dunia masa tuh. satu lagi, liverpool baru je di sahkan team terbaik eropah berdasarkan undian fifa. man u jatuh tempat ke 7 walaupun menang cham league lepas. aku sokong gak man u, chealsea je yag aku benci. morinho dah xde pun tetap benci tu tak hilang. tak tau r nape. sori la kpd peminat chealsea. aku mintak mahap bebnyk. apapun gambatte utk liverpool musim dpan dan teruskan usaha. majulah liverpool utk smua.

1 Comment:

@xiM said...

apakah motif anda membenci Chelsea??sila jawab dalam 200 patah perkatann...terima kasih..