Thursday, January 22, 2009

Jamuan Tahun Baru.

Aku ngan Mak.
Hello back eberibodi! Bozzo mintak sorry bebnyk pasal dah lama tak updet. Nih bozzo ada cerita yg dah agak basi gak la...ah pedulik apa aku...nak cerita gak...

Family yg hadir.

Ini cerita pasal jamuan masa menyambu tahun baru yg lepas. Sbenarnyer bukan jamuan tahun baru tapi jamuan biasa je la kai sekeluarga. Alang2 dah jamuan tuh dibuat pd mlm tahun baru albeit the name jamuan tahun baru. Venue: Restoren Nasik Goreng Chicken Chop Cheras.



Masak asam ikan pari.
Kesemua ahli keluarga Mat Harun bin Ibrahim (abah aku) hadir kecuali abah aku. Eh...camana bleh abah tak join plak. Jamuan nih kitaorg buat pasal mak ikut aku ngan Eben blik KL skali masa tuh. Abah x nak ikut pasal bnyk meeting katanya....


Chicken dan lamb chop.
So, mak aku hadir sebagai wakil. Abg Uji (abg aku yg paling tua) dan keluarganya pon tak join pasal masa tuh dia berada di Vietnam. Jadi Rambo kot...


Bihun tomyam.
Jamuan pd mlm nih ditaja oleh akak aku la seperti biasa. Pada mulanya kitaorg setuju utk kongsi2 bayar tapi bila tiba time bayar sume buat2 sibuk sembang. He he he...taktik lama.

Beraneka minuman
Bihun goreng.
Nasi Ayam.
Nasi goreng chicken chop.
Selebihnya hangpa tengok je la gambor2 makanan yg aku snap mlm tuh. Memang banyak kitaorg makan. Aku ngan Eben memang feveret makan kat kedai nih. Nasik Goreng chicken Chop dia memang the best of the best seluruh KL.

6 Comments:

SyazReA said...

pergh, lapar plak rase tgk makanan2 tu..

beshnyer cam wat reunion kluarga plak eh...huhu

en_me said...

sodapnyerrrr nasi goreng chicken chop tewww..

pRincESs_N said...

wahh..besh woo reunion gn family....

pearl'E.J said...

bestnya makan ramai2 dgn family mcm tuu...

BurungBelatuk said...

meleleh aku nengok lamp chop tu bro...mlm ni nak p pekena 1 la kang...

bozzobattousai said...

syazrea,
memang reunion la nih....

=====================================
en me,
favret aku tuh...

=====================================
princess n dan Kak EJ,
makan2 ngan family reramai skali skala memang best dan meriah....

===================================
burung belatuk,
pi jgn tak pi....