Friday, January 23, 2009

Bozzo di TAG adik Mar....

Ari nih bozzo nak layan tag dari adik Mar nih...syarat2nya adalah( guna intonasi cam host game show)...

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya (malang?) silalah menulis 16 (giler banyak)perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi, tetapi tak dapat. So, without further ado...



No.1 - Bozzo suka komik. Aku tak kira klu org cakap ku cam bebudak. Aku suka baca komik. Tak kiralah komik oputeh ke komik melayu ke...Dari Aku budak Minan sampai ke Samura Deeper Kyo sume aku baca.



No.2 - Bozzo suka drive. Aku tak kiraira drive apa. Moto ke kete ke? Sume aku suka. Kengkadang drive laju kengkadang drive slow. Tapi klu hati tengah panas slalunya laju...Esok nak drive gi Kelantan...jln2 sempena cuti panjang nih...



No.3 - Bozzo suka dengar lagu. Tak kiralah lagu apa janji sedap. Dari Avril sampailah ke Zamarkhan. Tapi skarang bozzo tengah layan Jamrud.



No.4 - Bozzo likes to shop. Selagi ada duit bozzo akan bershopping. Tak kiralah beli apa. Beli baju atau beli stationery. Skarang nih tengah jenguk2 hp baru. Dlm kpala dah bekenan SE Cybershot c905 tp mata berkenan Samsung Omnia...dilema....



No.5 - Azam tahun baru nak menuju ke depan. Memang r semua naktuju kedepan. Klu tak ke depan ke mana lagi. Kebelakang takleh. Nak stand still pon tak leh...



No.6 - Bozzo tak suka tido tilam org. Aku lebih rela tido di lantai dari tido tilam org.



No.7 - Bozzo nak cuba berjimat. Nak simpan duit sket. Tapi ini dah bercanggah ngan no. 4. Arghhhh....lantak la.



No.8 - Bozzo nak kerja rajin2 sket dan kurangkan mengular. Tapi skarang tengah berblog, nak rajin kerja hapa.....



No.9 - Bozzo suka nyanyi. Tak kiralah lagu apa. Dari lagu jawa sampai lagu sepanyol (walaupon just ikut unyi dan tak paham). Klu ada yg nak ajak gi karaoke tuh silakan...tp aku prefer nyanyi dlm bilik mandi je...



N0.10 - Bozzo nak jaga kesihatan. Tahun nih aku nak diet dan kurangkan stress. Klu bleh tahun nih tak nak masuk wad cam tahun lepas. Boring woo........No. 11 - Bozzo suka anime terutamanya Naruto...Kuciyose No Jutsu!

No.12 - Bozzo suka ayang. Klu bleh tahun nih tak nak gaduh2 lagi dah...ye la tuh...klu dah nak gaduh tuh gaduh jugak...


N0.13 - Bozzo suka tengok tv. Tak kiralah tengok astro ke atau layan dvd. Kengkadang tuh just pasang sebagai background je, bukan tengok pon.

No.14 - Bozzo suka Liverpool. Betapa hampanya bozzo rasa bila Pool seri ngan Everton 3 mlm lepas. Skarang dah dipintas oleh Man U. Cisssssssss..........
No.15 - Bozzo suka Nescafe. Aku sanggup minum nescafe je...tak makan nasik satu hari pon takpe...
No.16 - Yang terakhir skali bozzo suka internet la. Mana bleh berenggang. Skarang tengah maintain dua. Satu blogger satu lagi facebook... tuh yg kengkadang blog nih tak terurus tuh....



Akhirnya, siap jugak sesi menjawab tag nih...penat gak nak jawab...Aku rasa aku tak nak tag sesape lah....kesian...nanti klu aku dpt tag yg lebih panjang dari nih aku tag korang okeh....

5 Comments:

Luth Textile said...

bro bozzo..
facebook best sgt kew eh?
hihi. blogger g besh..

update r slalu..
kem slam kt ayang kita k..

en_me said...

thanx for d info abang bozzo tewww..

teddi said...

yo bro
hidup naruto bro...
kita tg nnti kematian pain
ok

bozzobattousai said...

luth,
dua pon best sebenarnyer...skarang nak maintain 2 baby susah sket...so kena bahagi masa la....

=====================================
en me,
sama2....
=====================================
teddi,
yesss...hidup naruto....

UnGu VioLet said...

thanks sudi jawab tag dr mar nie.. nest time, lain tag lak yer.. :)