Thursday, July 30, 2009

Rossa feat. Pasha Ungu – Terlanjur Cinta



video

waktu bergulir
lambat merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

reff:

aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

repeat reff
ps: ada sesape yang buleh bagi tau aku puing2 tuh apa benda?

15 Comments:

cHeRyNa PiReS said...

aik...mengapa tajuk posting kite same dan kite menunjukkan mende yg same...?toinnggg....!!!

sha pun tak tau puing2 tuh ape...tapi cam comey la sebut puing...puing...puing....

Ad Rifza said...

Mende ek puing puing?..tatau laa..mcm nama serangga jer..hehe..

Terlanjur cinta dengan siapakah?..hehe

DrSam said...

mengikut kamus bibik saya, puing-puing itu sesuatu keadaan yang rapuh dan berkecai. Wallahuaklam.

ddyana said...

rasanya puing-puing tuh,twister yg kecik..rasanya lah..x sure

bozzobattousai said...

chryna pires,
kita minat lagu yg sam dan tak paham makna puing2 yg sama...kah kah kah...tatabahasa lemah...

bozzobattousai said...

ad rifza,
bozzo tak terlanjur cinta...memang cinta adalah...

===================================
DrSam,
thanks Dr...bozzo dah agak dah memang tuh la maknanya...

===================================
Yana,
twister KFC aku tau la....

.::WaNiE::. said...

hahaa aku tengok tajuk aku baru nak tanya apa itu puing2? scroll bwh sikit ko dah tanya dulu pulak cis hahaha

@xiM said...

NI CALLER RINGTONES KAKTIE NIH..HEHE

whitetulip said...

Hai...

Besnyer lagu nie..suka..suka...minat kat rossa..tingkiu kerana menghiburkan diri ini...!

Linda said...

salam... puing2 tu bukan ker bongkah2 batu kat pdg pasir/pesisir laut... Rasa mcm ada blajar dlm subject Geo dlu.

bozzobattousai said...

wanie,
Ramai yg tanya kat aku makna puing2 tuh...

bozzobattousai said...

axim,
Ye ke lagu ni ringtone kaktie hang... Tak tau pulok(wink! Wink!)

bozzobattousai said...

whitetulip,
Sama2...nape lama tak dengar berita?

bozzobattousai said...

linda,
Tepat jawapan anda...he he he...tak sia2 amik natgeo kat astro

bozzobattousai said...

linda,
Tepat jawapan anda...he he he...tak sia2 amik natgeo kat astro