Friday, November 6, 2009

Nafasku dan Senyummu


Aku dan nafasku

Terpuruk di sini

Mata terpejam

Hati menggumam

Hilang tanpa arah

Teraniaya sunyi

Terbuai aku hilang

Terkubur dalam emosi

Tanpa bisa bersembunyi

Dalam gelapnya kabut malam
Embun pagi

Hidupku terhempas

Kuatkanlah hati

Genggamlah tanganku

Terangi hati yang sepi

Bimbing langkah kakiku

Tetaplah terus melangkah
Siang berganti malam

Menghirup kerinduan

Tersimpan sejuta harapan

Bertabur mimpi
Senyummu dan sentuhan hangat

Tak pernah kuragu

Dan slalu kuingat

Di setiap hariku...

Sampai mati

6 Comments:

ayang ati said...

AYANG LUV LING DENGAN SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT BANYAK SANGAT SANGAT

FdausAmad said...

Salam,

gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

Selambe.

bozzobattousai said...

ayang,
luv u too manja...

bozzobattousai said...

fdausamad,
rilek, rilek...nanti gia datang...

zarol said...

wah..gua ingat hati lu keras bro..
caya la..da sampai masanye!!!
mau baju reunion kasi singgah sana blog lorh..

bozzobattousai said...

zarol,
hati gua lembut je...muka buat2 keras...