Wednesday, September 16, 2009

Baru Di Kaki

Yeehaw!!!...lega rasa mata nih pasal dah membuta dari pagi(apa guna ada junior 2 orang klu tak buli suruh buat kerja)...dah nak hujung-hujung ramadhan lagi rasa mengantuk di siang hari nih menjadi-jadi plak. Bozzo yakin dan confident mesti korang sume tengah bertungkus-lumus bershopping sakan di Sogo atau di Jln TAR atau di Mydin atau kat pasar malam kat tempat korang.
FYI tahun nih bozzo tak yah nak sibuk-sibuk shopping untuk kasut. Selipar Crocs di atas adalah pemberian ikhlas Axim sempena menyambut hari pendaratan dia dari China awal tahun lepas. Bukan bozzo taknak pakai trus tapi sebab bozzo punya Crocs yang sedia ada pun ok lagi. So, kasut budak Axim bagi nih bleh buat selipar sembahyang raya nanti. Thanks r Adik G. Dah long overdue sebenarnyer thanks tuh. Baik sebenarnyer bakal adik ipar bozzo nih. Bayangkan klu belum jadi abang ipar pun dia dah belikan selipar Crocs, nanti bila betul-betul jadi abang ipar mesti dia belikan Iphone 3Gs...
Kasut kaler kuning nih plak ayang bozzo yang belikan. Sempena hari jadi bozzo yang ke$% lepas. Kasut jenama Nike nih ringan nak mampos wo...sedap giler bila pakai. Rasa cam tak pakai kasut walaupon sebenarnya kita pakai tapi rasa cam tak pakai walaupon kita pakai sebenarnya...
Thanks sayang pasal hadiahkan ling kasut nih. Dah long overdue gak thanks dan entry citer kasut nih sebenarnya. Sebenarnya ling tak kisah ayang nak bagi apa sempena bday ling sebagai contoh Iphone 3Gs atau Spek Oakley baru kaler hitam pon tak kisah la janji ikhlas dari hati. Anyway, ling memang dah cakap kat ayang ling nak buat kasut raya kan( ini entry untuk ayang ke?)
Kepada yang tengah sibuk bershopping lagi tuh bozzo nak ucapkan selamat bershopping, Selamat Berpuasa, Selamat Berbuka dan andai kata bozzo termalas nak buat entry lagi minggu nih bozzo nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR BATIN.

9 Comments:

eedany said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

ddyana said...

nape masa aku jadi bakal kakak ipar dia,aku x dpt pape...agaknya dia tau kot aku kakak ipar x jadi...miahahahah

en_me said...

Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin abang bozzo tewww

bozzobattousai said...

eedany,
selamat hari raya aidilfitri untuk awak jugak...

=====================================
yana,
ko yang taknak mintak...dia mest bagi punya...baik budak axim tuh(pujian penuh bermakna)...

=====================================
en me,
selamat hari raya aidilfitri untuk en me itewww jugak....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahhh....raya gn kasut br bro..N x bli kasut pon..x de mood..huhuhu...nway..slamat ari raye..

Tie said...

Selamat hari raya....

Amboi... lama tak update ? Raya sakan betul bozzo dan ayang ni, ekekeke......

bozzobattousai said...

princess N,
bozzo tau N mesti ada kasut warna pink punya....

===================================
kak tie,
raya sakan dan sibuk sakan kak oiiiiii...tak sempat nak updet apa2lagi nih...

@xiM said...

uhuk uhuk uhuk...tersedak sedak nih..

patut laaa..ada orang duk sebut sebut nama rupanya..hahaha

dah berkurun yek baru nak hapdet..syabas saybas..

KASEH DI TERIMA..hehehe

*cun siot kasut NIKE tu..apasal kak tie tak penah kasi kat aku kasut cenggitu??huhuu

**ni nak kena mintak backdated punya hadiah besday ni..haha

bozzobattousai said...

axim,
bila besday nanti awak pau la dia....