Thursday, April 15, 2010

sekadar gambar hiasan
PENGGABUNGAN



Selamat hari Khamis



Mesti korang sume tertanya-tanya apa mende la tajuk entry terbaru bozzo nih. apa yang bergabung ek?

Sebenarnya..... bermula dari saat ini, bukan bozzo sorang je yang akan menghapdet entry kat blog ni. Saya aka AYANG ATI jugak akan tolong bozzo mengkemaskinikan blog ni. Saya dah dapat izin dari bozzo tau..... Kan sayang kan....

Untuk entry saya yang pertama dalam blog ni.... saya sebenarnya tak tau nak tulis apa. Cuma nak bagitau tentang campurtangan saya dalam blog bozzo nih je....

Kebetulan pulak hari ni kes tak berapa nak banyak. ada dalam lebih kurang 170 fail aje, so, boleh la saya mencuri masa untuk buat entry ni.

Sebelum saya mengarut dengan lebih lanjut, saya rasa baik saya stop dulu sebab dah takde idea. He he he

5 Comments:

.::WaNiE::. said...

macam ni jekk

huhuhuhu

Ad Rifza said...

Elok bebenor lee tu sama2 mengaktifkan blog..hehe

ddyana said...

dh kongsi blog nampak..pasni nk kongsi apa pulak??

ayang ati said...

wanie,
boleh la untuk first time.....
kan kan kan

ad rifza,
bersatu teguh, bercerai roboh
he he he

dd,
kongsi hidup la pulak.....
dan.....(nanti akak cakap ye...rahsia)
Ha ha ha

bozzobattousai said...

elokla adayang sudi nak cuci-cuci sawang kat blog nih...tinggal lam sangat nanti takut kelawar pun bertandang susah...